بهترین مدل‌های النگو و گردنبند طلا برای هر سلیقه
دستبندهای طلا روبی گالری

زیورآلات جزو عناصری هستند که همواره مورد توجه زنان بوده است و در دوران‌های مختلف، به شکل‌های مختلفی از آن استفاده شده است.

زیورآلات جزو عناصری هستند که همواره مورد توجه زنان بوده است و در دوران‌های مختلف، به شکل‌های مختلفی از آن استفاده شده است. زیورآلات طلا از گذشته‌های دور تا کنون جزو زیورآلات ارزشمند نسل بشر بوده که در شکل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. گردنبند طلا و النگوی طلا جزو پرکاربردترین زیورآلات هستند که انواع گوناگونی داشته و سبب افزایش زیبایی گردن و دور مچ می‌شوند. افراد با سلایق متفاوت به انتخاب هر یک از آن‌ها در اشکال گوناگون می‌پردازند. البته ناگفته نماند که زیورآلات طلا ضمن این‌که سبب زیبایی می‌شوند، به عنوان بهترین راه برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شوند.

النگوهای طلا روبی آرت: انتخابی برای هر سلیقه

همان‌طور که گفتیم انواع مختلفی از النگوی طلا وجود دارند که بر اساس شکل ظاهری و پهنایشان طبقه‌بندی می‌شوند. اگر بخواهیم النگو طلا را بر اساس پهنایشان دسته‌بندی کنیم، باید آن‌ها را در سه گروه زیر قرار دهیم؛

  • النگو طلا پهن یا تک پوش
  • النگو طلا نیمه پهن
  • النگو طلا باریک

النگوهای پهن همان‌گونه که از نامشان مشخص هستند، پهنای زیادی دارند و به همین دلیل در هنگام استفاده از آن‌ها، نمی‌توان از النگوی دیگری در کنارشان استفاده کرد، از این رو، این النگوها، النگوهای تک پوش نامیده می‌شوند. از طرفی پهنای زیاد تک پوش‌ها سبب شده است تا امکان حکاکی روی النگوها بیشتر باشد و این النگوهای طلا با تنوع بیشتری در بازار عرضه شوند. به‌طوری‌که هم درخشش بیشتری دارند و هم جذابیت آن‌ها زیاد است. وزن زیاد النگو سبب شده است تا مقاومت و استحکام بالایی داشته باشند. البته ناگفته نماند که تک پوش‌ها به دلیل اندازه بزرگ و وزن زیادی که دارند، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

گردنبندهای طلا روبی گالری

نوع دیگری از النگو طلا، النگوی نیمه پهن است که اندازه متوسطی داشته و به صورت تکی یا چندتایی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این النگوها نیز از استحکام خوبی برخوردار هستند و زیبایی مخصوص به خود دارند. النگوهای باریک نیز پهنای باریکی دارند و مخصوص کسانی هستند که النگوهای ظریف دوست دارند و یا مچ دست آن‌ها بسیار نازک و ظریف است. این النگوها وزن کمی داشته و از این رو قیمت پایین و مقرون به صرفه‌ای دارند. البته کسانی که مچ پهن دارند، بهتر است برای استفاده از النگوهای باریک، چند تا از آن‌ها را در کنار هم استفاده کنند.

النگوها را می‌توان بر اساس شکل ظاهری نیز تقسیم‌بندی کرد. در این تقسیم‌بندی النگوها در لیست زیر قرار می‌گیرند؛

  • ساده یا فنری
  • مفتولی
  • پروفیلی
  • دامله
  • آینه‌ای
  • استخوانی
  • میناکاری
  • تراش

النگوهای ساده همان‌گونه که از نامشان مشخص است، فقط از یک ورق طلای صاف ساخته شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را بپوشید و حین پوشیدن اذیت نخواهید شد. در واقع می‌توان گفت که انعطاف‌پذیری این نوع از النگوها بیشتر است. نوع دیگری از النگوها، النگوهای مفتولی هستند که از لوله‌های توپر ساخته می‌شوند و از این رو مقاومت بسیار زیادی دارند و به راحتی نمی‌شکنند. در مقابل النگوهای پروفیلی از لوله توخالی ساخته شده‌اند و به نسبت مقاومت کمتری دارند. طرح بیرونی النگوی پروفیلی می‌تواند ساده یا دارای طرح باشد.

در النگوهای دامله، حالت نیم‌دایره‌ای مشاهده می‌شود. در واقع این النگوها، النگوهای پشت باز نیز نامیده می‌شوند که بر خلاف ظاهر درشتشان، وزن کمی دارند و مناسب افرادی هستند که می‌خواهند با صرف هزینه کم، النگوی چشمگیرتری تهیه کنند. النگوهای آینه‌ای نوع دیگری از النگوها هستند که همانند نامشان سطح صاف و صیقلی دارند و بر همین اساس آینه‌ای نامیده می‌شوند.

نوع دیگری از النگوهای طلا، النگو تراش‌دار است که برای حکاکی طرحی روی آن از دستگاه سی ان سی استفاده می‌کنند. در واقع طرح مد نظر به دستگاه وارد شده و دستگاه طی عملیات براده برداری، طرحی روی النگو ایجاد می‌کند و در نهایت به صورت تک رنگ یا دو رنگ آبکاری می‌شود. در این النگوها شما حتی می‌توانید به صورت سفارشی نیز، طرح مدنظر خود را سفارش دهید. النگوی عربی نیز نوع دیگری از النگوهای جذاب است که با داشتن ظرافت و دقت بالا حین ساخت، اجرت بیشتری نیز دارد.

راهنمای خرید النگو طلا

به طور کلی می‌توان گفت که النگوی طلا جزو زیورآلاتی است که اجرت پایینی دارد و شما می‌توانید به عنوان زیباترین طلای مصرفی، سرمایه‌گذاری نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که در بین انواع النگوهای طلا نیز، النگو طلای پرسی نسبت به النگوی طلای پرکار و دارای چند قطعه، کم اجرت بوده و در نتیجه اقتصادی است. هنگام خرید النگو طلا، به سایر آن توجه داشته باشید. به این صورت که نه تنگ باشد که به پوستتان آسیب برساند و نه به قدری گشاد باشد که به راحتی از دستتان خارج شود.

روبی گالری فروش انلاین طلا

گردنبندهای طلا روبی آرت: زیبایی و ظرافت در طراحی

گردنبند طلا نیز جزو زیورآلات پرطرف‌دار در بین افراد است که در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. انواع پرطرف‌دار گردنبندهای طلا به شرح زیر هستند؛

گردنبند طلا ظریف

گردنبند طلای ظریف امروزه طرف‌داران بیشتری دارد؛ چراکه هم ظرافت و زیبایی بیشتری به نسبت گردنبند طلای عربی و هندی دارد و هم با داشتن وزن کم، بسیار اقتصادی محسوب می‌شود.

گردنبند طلا نگین‌دار

افراد که به تزیینات بیشتر علاقه دارند، بهتر است برای انتخاب از گردنبند طلا نگین‌دار استفاده کنند. به خصوص که وقتی از نگین‌های جواهری برای طراحی آن استفاده می‌شود. این گردنبندها معمولاً هزینه بالاتری دارند.

گردنبند طلا بدون نگین

برخی افراد نیز به دنبال سبک‌های ساده و بدون تزیین هستند و می‌توانند گردنبندهای طلای بدون نگین را انتخاب کنند.

گردنبندهای سنگین و بزرگ

گردنبند طلا هندی و یا گردنبندهایی که با سنگ تلفیق شده‌اند، می‌توانند انتخاب خوبی برای کسانی باشند که سبک‌های فانتزی و بزرگ دوست دارند.

انواع بنگل طلا روبی گالری

راهنمای انتخاب گردنبند طلا

در هنگام انتخاب انواع مختلفی از گردنبند طلا، حتماً به رنگ پوست و فرم بدن خود توجه داشته باشید. در واقع گردنبند باید با فرم صورت و رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. همچنین بهتر است به عیار طلا توجه داشته باشید. معمولاً عیار طلا 18 است که باید بر اساس بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ترکیب النگو و گردنبند طلا: استایل‌های منحصر به فرد

افراد ترجیح می‌دهند که زیورآلات خود را با یکدیگر است کنند؛ چراکه در این صورت زیبایی بیشتری خواهند داشت. نکته مهم درست‌کردن زیورآلات، توجه به مکانی است که می‌خواهید در آنجا حضور پیدا کنید. طبیعتاً النگو و یا گردنبند که باید برای محل کار استفاده کنید با زیورآلاتی که برای مجلس عروسی و یا جشن استفاده می‌کنید، متفاوت است. شما برای ست کردن زیورآلات می‌تواند یکی از آن‌ها را به عنوان کانون قرار داده و بقیه را بر اساس آن انتخاب کنید. البته شما می‌توانید برای ست کردن زیورآلات، به رنگ و نوع لباس خود نیز توجه داشته باشید.

راهنمای انتخاب طلا بر اساس سلیقه و سبک شخصی

شما در انتخاب طلا و زیورآلات باید به رنگ پوست و فرم صورت و بدن خود توجه بسیار زیادی داشته باشید. طبیعتاً کسانی که رنگ پوست تیره دارند، نباید از طلاهای روشن استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید در انتخاب طلا، به استایل و تیپ مورد نظر خود نیز توجه داشته باشید. در واقع انتخاب شما باید به گونه‌ای باشد که طلا و زیورآلات شما با استایلتان هماهنگی داشته باشد.

خرید آنلاین النگو و گردنبند طلا از روبی آرت

اگر قصد خرید النگو طلا و یا گردنبند طلا دارید، می‌توانید به مجموعه روبی آرت مراجعه کنید. در این مجموعه می‌توانید انواع مختلفی از زیورآلات را با تنوع مختلف پیدا کنید.

کد خبر 785105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.