اپل واچ سری ۱۰ + قیمت، معرفی و مشخصات Apple Watch Series 10

اپل واچ سری ۱۰ از نظر مشخصات، امکانات و قیمت مورد توجه خریداران قرار دارد.

به گزارش ایمنا، اپل به‌تازگی و در کنار گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۶ از ساعت هوشمند جدیدش به نام اپل واچ سری ۱۰ رونمایی کرده است.

بررسی اپل واچ سری ۱۰

از عرضه اولین اپل واچ حدود ده سال می‌گذرد و در آستانه دهمین سالگردش، اپل از ساعت هوشمند سری ۱۰ رونمایی کرده است. این گجت هوشمند با طراحی جدید و باریک‌تر، همراه با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شود. نسل جدید Apple Watch تنها ۹.۷ میلی‌متر ضخامت دارد که ۱۰ درصد باریک‌تر از اپل واچ سری ۹ است. اپل می‌گوید صفحه نمایش OLED آن، بزرگ‌ترین صفحه نمایش استفاده شده تاکنون در اپل واچ است که به این دستگاه پوشیدنی اجازه می‌دهد یک خط اضافی از یک متن را روی صفحه نمایش دهد و بررسی ایمیل‌ها و پیام‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند. اپل برای کاهش ضخامت ساعت چندین تغییر در طراحی ایجاد کرده است؛ ازجمله کاهش ۳۰ درصدی اندازه‌ی اسپیکرها و جای‌دادن آنتن‌ها در همان پشت فلزی ساعت. در طراحی جدید پشت ساعت همچنین از کویل شارژ بزرگ‌تری استفاده شده که طبق ادعای اپل، می‌تواند ساعت را در ۳۰ دقیقه، ۸۰ درصد شارژ کند و طول عمر باتری ۱۸ ساعت است، هم چنین، شما می‌توانید به لطف اسپیکر قدرتمند این ساعت، پادکست و موسیقی را مستقیماً از طریق خود ساعت گوش کنید و لذت ببرید.

اپل واچ سری ۱۰

نمایشگر و بدنه ساعت

نسخه جدید ساعت سری ۱۰ اپل به یک نمایشگر OLED مجهز شده است که ۴۰ درصد از اپل واچ اولترا روشن‌تر است. نسبت به نسل‌های قبلی نیز نمایشگر آن «تا ۳۰ درصد» بزرگ‌تر شده است و پوشش «شیشه‌ی اونیکس بادوام» دوام بیشتری به آن می‌دهد. اپل واچ سری ۱۰ همچنین با بدنه‌ی آلومینیومی صیقلی جدید و اختصاصی در رنگ «جت بلک» (مشکی براق)، رزگلد و نقره‌ای آلومینیومی عرضه خواهد شد. همچنین این ساعت یک مدل تیتانیومی دارد که ۲۰ درصد سبک‌تر از نسخه‌ی استیل ضد زنگ نسل قبل است.

تراشه اپل واچ سری ۱۰

واچ سری ۱۰ مجهز به تراشه‌ی جدید S۱۰ اپل و موتور عصبی چهار هسته‌ای، اولین اپل واچی است که از قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب بهره می‌برد. این قابلیت حیاتی که اخیراً در گلکسی واچ اولترا عرضه شد، از شتاب‌سنج ساعت برای نظارت بر تنفس کاربر در حین خواب استفاده می‌کند. اگر ساعت نشانه‌هایی از توقف تنفس در حین خواب را تشخیص دهد، به کاربر هشدار می‌دهد و گزارشی مفصل از وضعیت خواب او ثبت می‌کند تا برای تشخیص بیماری، در اختیار پزشک قرار بگیرد. به‌احتمال زیاد این قابلیت اپل واچ مانند گلکسی واچ اولترا فقط در کشورهایی که مجوز استفاده از آن را صادر کرده باشند، در دسترس خواهد بود. از قابلیت‌های سلامتی معمول مانند الکتروکاردیوگرام، پایشگر ضربان قلب، پایش خواب و ورزشی‌های متنوع بهره می‌برد. به علاوه، این محصول امکان اندازه‌گیری دما و عمق آب را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپل مقاومت محصول جدید خود در برابر آب را افزایش داده و حالا این ساعت تا عمق ۵۰ متری و در برابر فشار بالای آب می‌تواند دوام بیاورد.

اپل واچ سری ۱۰

سیستم عامل اپل واچ سری ۱۰

اپل واچ سری ۱۰ با سیستم‌عامل watchOS ۱۱ همراه‌با چندین ویژگی جدید متمرکز بر تناسب اندام عرضه خواهد شد؛ از جمله اپلیکیشن Vitals، قابلیت Training Load برای آگاهی کاربر از میزان تمرینات روزانه و گزینه‌ای برای متوقف کردن حلقه‌های فعالیت (Activity Rings) تا اگر خواستید یک روز استراحت کنید، زنجیره‌ی فعالیت‌تان مختل نشود.

اپل همچنین از دو واچ فیس جدید به‌نام‌های Flux و Reflections رونمایی کرد. واچ فیس فلاکس در هر ثانیه تمام صفحه‌ی ساعت را با رنگ پر می‌کند و واچ فیس Reflections هم به حرکات کاربر واکنش نشان می‌دهد و طوری طراحی شده تا با قاب تیتانیومی جدید، هماهنگ باشد.

اپل واچ سری ۱۰

قیمت و زمان عرضه اپل واچ سری ۱۰

اپل واچ سری ۱۰ از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به قیمت ۳۹۹ دلار (مدل GPS) و ۴۹۹ دلار (مدل سلولار) روانه‌ی بازار خواهد شد.

کد خبر 788928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.