۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
معرفی کولرهای ایرومکس 
بررسی مشخصات فنی کولر ایرومکس

معرفی و بررسی کولرهای ایرومکس کمک می کنند تا با این تکنولوژی جدید سیستم های سرمایشی آشنا شوید. این کولرهای آبی برای رفع دغدغه مصرف انرژی بالا و سرویس های هرساله سیستم های خنک کننده قدیمی، به تولید رسیدند.

امروزه همه دنیا با بحران منابع طبیعی دست و پنجه نرم می کنند؛ پس وجود لوازم برقی چون کولر با مصرف بهینه بیش از پیش اهمیت یافته است. متخصصین و مهندسین ایرومکس توانسته اند تا کولر آبی سلولزی با گرید مصرف برقی A+++ را تولید کنند. این گرید به معنای مصرف فوق العاده بهینه منابع طبیعی یا برق می باشد و هیچگونه هدر رفت انرژی نخواهد داشت. همچنین در مصرف آب نیز با پدهای سلولزی صرفه جویی به عمل می آورد که در نهایت، هزینه های مصرفی را برای مصرف کننده کاهش خواهند داد. کولرهای ایرومکس انواع مختلفی دارند که در ادامه مطالب، آن ها را معرفی خواهیم کرد.

کولر بالازن ایرومکس

کولر بالازن ایرومکس یکی از مدل های بسیار کاربردی با بازدهی بالا می باشد. این مدل کولر آبی ایرومکس مشکل محل قرارگیری سیستم سرمایشی در بعضی مکان ها را حل کرده است. وجود دریچه در قسمت بالای کولر باعث می شود تا برای نصب و راه اندازی نیاز به کانال کشی های پیچیده نداشته باشند و در مکان هایی چون تراس و بالکن به راحتی نصب شوند. از آنجایی که دریچه خروجی هوا در قسمت بالایی آن قرار گرفته است، باید شاهد یک پد اضافی در کولر باشید. همین یک پد سلولزی اضافی کمک کرده است تا بازدهی و قدرت خنک کنندگی این مدل نسبت به سایر مدل ها بیشتر باشد.

کولر بالازن ایرومکس مدل 6000

کولر بالازن ایرومکس مدل 6000 برای مکان هایی با متراژ 180 تا 200 متر طراحی شده است. اما کولرهای آبی معمولی با این ظرفیت، قادر به خنک نگه داشتن چنین متراژی نخواهند بود. پس در این سیستم سرمایشی، شاهد بازدهی و قدرت بیشتر برای خنک کردن محیط هستیم. موتور این کولر از نوع BLDC می باشد و صدای بسیار کمی که مربوط تنها به گردش هوا در کانال کولر می باشد، تولید می کند. این موتور به طور خیلی نرم راه اندازی می شود تا علاوه بر عدم ایجاد نویز، عمر مفید طولانی تری نیز داشته باشد. AM65T مدل 6000 کولر بالازن ایرومکس بوده است که با تکنولوژی اینورتر تولید می شود. این تکنولوژی در حفظ دور موتور تاثیر داشته و کمک می کند تا سرعت کولر به طور پیوسته قابل تنظیم باشد.

مشخصات کولر AM65T بالازن ایرومکس:

ظرفیت خنک کنندگی

BTU 98000

بازدهی خنک کنندگی

90%

میزان هوادهی

CMH 6000

گرید انرژی

A+++

ابعاد

94* 94* 97

کولر ۶۰۰۰ بالازن ایرومکس

کولر بالازن ایرومکس مدل 8000

کولر بالازن ایرومکس مدل 8000 با میزان هوادهی بیشتر، قدرت خنک کنندگی محیط های بزرگ ۲۵۰ تا ۲۸۰ متر مربع را دارد. در این مدل کولر پلیمری ، از موتور جدید و قدرتمند BLDC استفاده کرده اند تا در آینده مشکل خرابی و تعمیر این قطعه به وجود نیاید. همچنین با کمک تکنولوژی اینورتر استفاده شده در کولرهای ایرومکس است، دور و گشتاور این موتور را برای تنظیم دمای محیط کنترل می کنند. قابلیت های هوشمندی چون ترموستات هوشمند یا تخلیه آب خودکار، سبب می شود تا استفاده و نگهداری از این سیستم آسان تر شود. پدهای سلولزی به کار گرفته شده در این مدل کولر ایرومکس، 10 سانتی متری می باشد که بالاترین بازدهی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. همچنین با سیستم پخش آب به طور یکنواخت، این پدها به مدت طولانی تری آب را درون خود حفظ می کنند تا با حداقل ترین میزان ممکن مصرف آب، بیشترین متراژ را در مدت طولانی تری خنک نگه دارند. مدل 8000 بالازن کولر ایرومکس در بازار به نام AM85 یا AM80T شناخته می شود.

ظرفیت خنک کنندگی

BTU 130000

بازدهی خنک کنندگی

90%

میزان هوادهی

CMH 8000

گرید انرژی

A+++

ابعاد

94* 94* 97

کولر بالا زن ۸۰۰۰ ایرومکس

کولر بغل زن ایرومکس

کولر بغل زن ایرومکس اکثرا در بام های منازل مورد استفاده قرار می گیرد؛ چراکه به خوبی قابلیت تطبیق با کانال کشی های طولانی و پیچیده ساختمانی را دارند. در این مدل، برخلاف نوع بالازن، دریچه ها در کناره های بدنه کولر قرار گرفته اند و خبری از پدهای اضافی نیست. اما نگران نباشید؛ چونکه با استفاده از پدهای سلولزی و موتور BLDC ظرفیت خنک کنندگی خیلی خوبی را ارائه می دهند. همچنین لازم به ذکر است که، متخصصین برای این کولر ایرومکس، بدنه پلیمری را درنظر گرفته اند. بدنه پلیمر از مواد و پلیمر درجه یک فشرده شده تولید می شود و مانند بدنه های فلزی پوسیده نشده و رسوب نمی گیرند. پس از بابت طول عمر مفید بدنه، اطمینان خاطر داشته باشید. متخصصین این برند با حذف یاتاقان و تسمه مشکلات سرویس های سالانه و روغن کاری این کولرها را برطرف کردند تا خرید آن برای مشتریان به صرفه باشد. درنهایت، ظرفیت های مختلفی برای میزان هوادهی این سیستم درنظر گرفته اند تا بتوانید براساس متراژ دلخواه هریک را انتخاب نمایید.

کولر بغل زن ایرومکس مدل 6000

کولر بغل زن ایرومکس مدل 6000 قدرت خنک کنندگی محیطی تا ۱۵۰ تا ۱۸۰متر مربع را دارد؛ پس با انتخاب این مدل سیستم سرمایشی دیگر نیاز به کولرهای دیگر پیدا نخواهید کرد. این کولر ایرومکس با تکنولوژی اینورتر تولید شده است تا مصرف انرژی آن کاهش یابد و سیستم طول عمر بیشتری داشته باشد. تکنولوژی دایرکت درایو کمک می کند تا راه اندازی موتور نرم و بدون صدا اتفاق بیفتد. البته عدم نویز حین کار کردن، مربوط به موتور قدرتمند و جدید کولر bldc نیز می باشد. از آنجایی که این مدل کولر از برند ایرومکس بیشتر در بام منازل قرار گرفته می شود، چک یا بررسی آن برای افراد سخت خواهد شد. با تکنولوژی تخلیه آب هوشمند، آب اضافی تخلیه می شود تا هیچگونه رسوب گذاری اتفاق نیفتد. زمانی که همه چیز اتوماتیک انجام می شود، دیگر نیازی به بررسی پدها یا تخلیه آب، توسط افراد نخواهد بود. مدل AM60S ایرومکس نام اصلی مدل 6000 بغل زن این برند می باشد.

مشخصات کولر AM60S بغل زن ایرومکس:

ظرفیت خنک کنندگی

BTU 90000

بازدهی خنک کنندگی

85%

میزان هوادهی

CMH 6000

گرید انرژی

A+++

ابعاد

94* 94* 97

کولر بغل زن ایرومکس مدل 8000

کولر بغل زن ایرومکس مدل 8000 با تکنولوژی های پیشرفته دنیا ساخته شده است. این مدل کولر برای متراژ های بزرگی از ۲۵۰ تا ۲۸۰ متر مربع کاربرد دارد؛ بنابراین ادارات، شرکت ها یا محیط های تجاری بزرگ برای کم کردن هزینه های مصرفی خود و بازدی بالا، از کولر AM80S ایرومکس استفاده می کنند. بدنه این کولر آبی هوشمند از مواد پلیمری درجه ۱ تولید شده است تا در برابر نورخورشید مقاومت داشته باشد و پوسیده نشود. استفاده از مواد پلیمری درجه ۱ در کنار بهره مندی از موتور BLDC و تکنولوژی اینورتر، همگی باعث می شوند تا لرزش و نویز حین فعالیت وجود نداشته و در اصطلاح با فن سایلنت کار کند. همچنین فیلترهای مخصوص تصفیه هوا در این مدل و سایر مدل های کولرهای آبی ایرومکس تعبیه شده است تا از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری به عمل آورند و افراد هوایی پاک استشمام کنند.

مشخصات کولر AM80S بغل زن ایرومکس :

ظرفیت خنک کنندگی

BTU 120000

بازدهی خنک کنندگی

85%

میزان هوادهی

CMH 8000

گرید انرژی

A

ابعاد

97* 94* 94

برای اطلاع بیشتر به وبسایت رسمی ایرومکس به نشانی https://airomax.co مراجعه نمایید.

کد خبر 788953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.