«هدهد» روی رویاهای جسورانه شهروندان سرمایه‌گذاری می‌کند

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: «هدهد» به‌عنوان یک سرمایه‌گذار خطر پذیر تأسیس شده است تا روی رویاهای جسورانه سرمایه‌گذاری کند؛ این شرکت ایده‌هایی با ظرفیت رشد بالا را شناسایی و در مسیر رشد کنار آن‌ها حرکت می‌کند.

علی مهذب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ایجاد شده است تا ایده‌های جسورانه‌ای که ظرفیت رشد دارد را شناسایی کند و سرمایه گذاری لازم بر آن‌ها را انجام دهد تا به فرایند رشد آن‌ها سرعت ببخشد.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر هدهد در ازای دریافت بخشی از سهام استارتاپ (نو) کسب‌وکار با پشتیبانی و راهبری تیم‌های پذیرش شده رصد مستمر آن‌ها و تعریف اقداماتی در راستای بهبود وضعیت تیم فرصتی را فراهم می‌کند تا تیم‌ها بتوانند صرفاً به رشد ایده و کسب و کار خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت هدهد ارزش آفرین پیشرو تاکید کرد: «هدهد» به‌عنوان یک سرمایه‌گذار خطر پذیر تأسیس شده است تا روی رویاهای جسورانه سرمایه‌گذاری کند؛ این شرکت ایده‌هایی با ظرفیت رشد بالا را شناسایی و در مسیر رشد کنار آن‌ها حرکت می‌کند.

مهذب گفت: شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد حاصل تلاش گروهی از فعالان، اقتصادی سرمایه گذاران و نقش‌آفرینان زیست بوم کسب و کار اصفهان است که باور دارند خالقان ارزش و نوآوران اصفهانی دارای ظرفیت بالایی برای خلق شرکت‌های پیشران و سرآمد دارند.

وی با اشاره به مأموریت اصلی این شرکت ادامه داد: هدهد سرمایه به همراه دانش و تجربه کارآفرینی را با هدف خلق الگوهای موفق ایرانی در اختیار تیم نو کارآفرین و کسب و کارهای نوپا قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت «هدهد ارزش آفرین پیشرو» خاطرنشان کرد: هدهد، پیشران در نظام تأمین مالی نوین در حوزه نوآوری و فناوری است و ما برای ایجاد و رشد کسب و کارهای پایدار و قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم.

کد خبر 796890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.