پیشرفته‌ترین محصولات ارتباطی در نمایشگاه فن‌نما

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان، موفق به ارائه یکی از پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین محصولات ارتباطی به سازمان‌ها و شرکت‌ها در نمایشگاه فن‌نما شده است.

محمدرضا سیاوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: مرکز تلفن رایمند، یک IP-Pbx پرظرفیت و پیشرفته است که محصولی از شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان است.

وی افزود: نسخه استاندارد این محصول به‌صورت رایگان و با لایسنس مادام‌العمر برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته و از طریق سایت رسمی به نشانی http://www.raymandcti.com قابل دانلود است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رایمند ارتباطات نقش جهان» تاکید کرد: این سیستم به‌عنوان یک سافت سوئیچ مخابراتی تحت شبکه عمل کرده و بر پایه تکنولوژی VoIP و با استفاده از پروتکل Pjsip طراحی و پیاده‌سازی شده است، همچنین تمام مراحل تولید این محصول به‌صورت دانش‌بنیان و توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

سیاوش گفت: مرکز تلفن رایمند در سازمان‌ها و ادارات دولتی، مراکز امنیتی و حراست و شرکت‌هایی که تعداد زیادی پرسنل پاسخگوی تلفن دارند، کاربرد گسترده‌ای دارد.

وی ادامه داد: این محصول با طراحی منحصربه‌فرد خود، به‌منظور یکپارچه‌سازی سیستم‌های تلفنی با فرآیندهای سازمانی، به بهترین نحو نیازهای ارتباطی این مراکز را برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رایمند ارتباطات نقش جهان» خاطرنشان کرد: علاوه‌بر قابلیت‌های اولیه، مرکز تلفن رایمند دارای ماژول‌های پیشرفته‌ای از جمله ماژول تماس امن درون‌برنامه‌ای، ماژول فکس سازمانی، ماژول کال سنتر (Call Center)، ماژول کال مانیتورینگ (Call Monitoring) و ماژول HA است.

سیاوش گفت: این محصول دارای ارزیابی امنیتی افتا و صاافتا است که نشان‌دهنده بالاترین سطح ایمنی و استانداردهای امنیتی در حوزه ارتباطات سازمانی است.

وی افزود: با وجود این قابلیت‌ها، شرکت رایمند ارتباطات نقش جهان موفق به ارائه یکی از پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین محصولات ارتباطی به سازمان‌ها و شرکت‌ها در نمایشگاه فن‌نما شده است.

کد خبر 796898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.