ارائه آنتن‌ها و سیستم‌های پوشیدنی در نمایشگاه فن‌نما

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه شرکت «موج افزار فردا» به‌عنوان نخستین و تنها شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی و ساخت آنتن‌ها و سیستم‌های پوشیدنی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است، گفت: تمام محصولات این شرکت در نمایشگاه فن‌نما ارائه می‌شود.

خواجه خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: شرکت موج افزار فردا به‌عنوان نخستین و تنها شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی و ساخت آنتن‌ها و سیستم‌های پوشیدنی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.

وی افزود: عمده فعالیت این شرکت مشاوره طراحی و ساخت تجهیزات مخابراتی نوین و هوشمند همچون انواع آنتن، ادوات مایکروویوی، سیستم‌های ردیاب رصد آنلاین تجهیزات وسایل نقلیه و افراد به‌همراه نرم افزارهای مرتبط است.

مدیرعامل شرکت «موج افزار فردا» تاکید کرد: این شرکت به‌عنوان مبدأ سیستم‌های مخابراتی پوشیدنی و الصاقی شناخته شده است و کادر فنی آنکه شامل متخصصان عضو بنیاد ملی نخبگان هستند، از طراحان صاحب سبک در سطح جهان به‌شمار می‌روند.

خلیلی گفت: سه محصول اصلی این شرکت شامل آنتن‌های پوشیدنی و کاشتنی، نسل جدید سیستم‌های RFID و سیستم ردیابی و رهگیری تجهیزات و افراد می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی محصول آنتن‌های پوشیدنی و کاشتنی ادامه داد: مواردی همچون بیش از ۱۰ نمونه در فرکانس‌های مختلف، ابعاد، بهره و برد قابل تنظیم، قابلیت لینک با انواع سنسورهای پزشکی، دارای تاییدیه از آزمایشگاه دانشگاه تهران و طراحی کامل توسط متخصصین شرکت از ویژگی‌های این محصول است.

مدیرعامل شرکت «موج افزار فردا» خاطرنشان کرد: مواردی از جمله برد بیشتر نسبت به نمونه‌های UHF، ابعاد کوچک‌تر نسبت به نمونه‌های UHF، دارای استاندارد IP65، دارای تاییدیه از آزمایشگاه دانشگاه تهران و طراحی کامل توسط متخصصان شرکت از ویژگی‌های محصول نسل جدید سیستم‌های RFID است.

خلیلی گفت: ویژگی‌های محصول سیستم ردیابی و رهگیری تجهیزات و افراد و سیستم GPS خودرو شامل پایش و رصد لحظه‌ای افراد و تجهیزات، سیستم GPS مجزا برای انواع خودروها، دارای اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت لینک با انواع سنسورها است.

وی افزود: تمام محصولات این شرکت از جمله سه محصول ذکر شده در نمایشگاه فن‌نما ارائه می‌شود.

کد خبر 796896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.