نمایشگاه فن‌نما فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه «فن‌نما» می‌تواند به‌عنوان فرصتی مناسب برای بازدید و سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری محسوب شود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه «فن‌نما» اظهار کرد: این نمایشگاه که دومین نمایشگاه حوزه فناوری و نوآوری در اصفهان است تا فردا _جمعه سیزدهم مهر_ در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برپا است.

وی هدف این نمایشگاه را ایجاد ارتباط بین عرضه‌کنندگان فناوری و متقاضیان آن دانست و افزود: این نمایشگاه به‌دنبال نمایش زنجیره نوآوری و فناوری و کاربردهای آن در رفع مسائل منطقه‌ای و سازمانی است و امیدی برای نسل جوان ایجاد می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به بخش‌های متنوع نمایشگاه، عنوان کرد: در نمایشگاه سال جاری، حوزه‌های مختلفی از جمله صنایع خلاق، پتروشیمی، نفت و گاز، فولاد، مدیریت شهری، ساختمان، محیط زیست، انرژی و سلامت حضور دارند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی و رویدادهای مختلف در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه گفت: از شهروندان، متخصصان و دانشجویان دعوت می‌کنم برای بازدید از این نمایشگاه به سایت فن‌نما به نشانی fanema.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: از جمله رویدادهای مهم این نمایشگاه می‌توان به چالش معکوس فناوری‌های نو در صنایع فلزی، تجربه‌نوردی جی‌تکس، ماراتون بازی‌سازی، لیگ رباتیک، کاربردهای هوش مصنوعی، فناوری نانو در رنگ و لیزینگ، کارخانه نوآوری در حوزه فن‌استارز، کاربردهای خلاقیت و نوآوری، چالش معکوس صنایع نانو در صنعت ساختمان، اختتامیه جشنواره صنایع دستی در حوزه خلاقانه، کاربرد فناوری‌های نوین در مدیریت شهری، فن‌مایه رویداد سرمایه‌گذاری، چالش هوش مصنوعی در حوزه سلامت، اصول سیستم سازی در حوزه کسب و کار، پنل تأمین روش مالی اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر حضور ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و صنایع بزرگ در نمایشگاه فن نما افزود: این نمایشگاه می‌تواند فرصتی مناسب برای بازدید و سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری محسوب شود.

ابراهیمی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری تمام همکاران و مسئولان، خروجی‌های مناسبی از این نمایشگاه حاصل و خدمات بهتری برای شهروندان فراهم شود.

کد خبر 796846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.