تکمیل رینگ پساب اصفهان تا پایان ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی رینگ پساب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این رینگ تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به ایجاد تعادل وضعیت آب بین مناطق مختلف شهرداری کمک می‌کند.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: گفت‌وگو و مذاکره در رابطه با مسائل فرهنگی و اقداماتی که معاونت فرهنگی در شش ماه گذشته انجام داده است، همچنین برنامه‌ها پیش‌روی معاونت و کنگره ۲۴ هزار شهید مطرح شد.

وی با بیان اینکه طرح دو فوریتی نام‌گذاری خیابان‌هایی به‌نام شهید نصرالله و شهید نیلفروشان در شورای نام‌گذاری مطرح و خیابان‌های مربوطه مشخص شده است که روز یکشنبه هفته آینده پس از تصویب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام می‌شود، افزود: مسئولان سازمان پارک‌ها و فضای سبز گزارشی درباره با عملکرد و وضعیت فضای سبز شهر و اقداماتی که برای مقابله با کم‌آبی انجام شده است را ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فضای سبز این کلان‌شهر ۶۲ میلیون متر مکعب آب در سال نیاز دارد که در حال حاضر میزان آب موجود در تمام چاه‌های شهرداری به انضمام پساب کمتر از ۳۰ میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: در حال حاضر تنها نیمی از میزان آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز شهر اصفهان در اختیار شهرداری است، از این‌رو از استانداری و آب منطقه‌ای تقاضا کرده‌ایم که در زمان‌های بازگشایی آب زاینده‌رود سهم فضای سبز را در نظر بگیرند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: حدود ۶۰۰ لیتر در ثانیه پساب خریداری کردیم که ۴۰۰ لیتر آن را شرکت آب و فاضلاب تحویل می‌دهد، در حالی که تقاضای شهر اصفهان ۱۰۰۰ لیتر پساب دیگر است تا بتوانیم تصفیه کنیم و فضای سبز را در شرایط موجود نگه داریم.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی رینگ پساب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این رینگ تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به ایجاد تعادل وضعیت آب بین مناطق مختلف شهرداری کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان عملکرد و برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری در زمینه نگهداری فضای سبز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 796596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.