احداث ۲۰ ایستگاه بی‌آرتی در خیابان پروین

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث ۲۰ ایستگاه بی‌آرتی خیابان پروین حدفاصل میدان لاله تا خیابان جی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث ایستگاه‌های بی‌آرتی که شامل احداث ۲۰ ایستگاه حدفاصل میدان لاله تا خیابان جی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی احداث ایستگاه‌های بی‌آرتی در منطقه ۱۰ در حال انجام است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال آغاز احداث ایستگاه‌های بی‌آرتی دشتستان و صفوی‌نژاد هستیم، تصریح کرد: احداث پروژه بی‌آرتی نقش مهمی در جابه‌جایی سریع مسافران، کاهش آلودگی هوا و مصرف انرژی دارد.

صیرفی‌نژاد عنوان کرد: با رویکردی جهادی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرح‌های شهری را اجرا کرد تا اعتماد شهروندان جلب شود.

وی با اشاره به اینکه هدف شهرداری منطقه تأمین آسایش و رفاه شهروندان و رفع معضلات ترافیکی است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سنگین تردد در این مسیر، از شهروندان تقاضا دارم با سعه‌صدر و شکیبایی با مسئولان همکاری داشته و شهرداری را در اجرای این پروژه یاری کنند.

کد خبر 796885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.