نرم‌افزار مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی در فن نما ارائه شد

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: «رویاد» یک نرم‌افزار برای مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی است و تمام امکاناتی که یک سازمان، یک پژوهشکده یا یک دانشگاه برای برگزاری یک رویداد نیاز دارد را به‌صورت یک‌جا در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

محمدرضا ثروت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: گروه فناوری اطلاعات پویشگران عصر داده در سال ۱۳۸۹ از سوی جمعی از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات ثبت و تأسیس شد.

وی افزود: این شرکت مستقر در استان قم که دارای بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی و پیاده‌سازی نرم افزار است، با چشم‌انداز ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت متخصصان، اساتید و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات پایه‌گذاری شد.

مدیرعامل شرکت «خلاق پویشگران عصر داده» تاکید کرد: شرکت پویشگران عصر داده با یک تیم فنی قوی و حرفه‌ای و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات و پروژه‌ها، با تمرکز بر طراحی و پیاده‌سازی سایت‌ها و سامانه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز مؤسسات و سازمان‌ها، آن‌ها را به استفاده از فناوری‌های جدیدتر برای ساده‌تر کردن و سرعت بخشیدن به کار خود ترغیب می‌کند.

ثروت درباره محصول ارائه شده در نمایشگاه فن‌نما از سوی این شرکت گفت: «رویاد» یک نرم‌افزار برای مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی است و تمام امکاناتی که یک سازمان، یک پژوهشکده یا یک دانشگاه برای برگزاری یک رویداد نیاز دارد را به‌صورت یک‌جا در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که این یکی از نوآوری‌های این شرکت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نوآوری دیگر نرم‌افزار «رویاد» داینامیک بودن سیستم است، ادامه داد: این مزیت چه در بحث فراخوان‌ها یا نوع فراخوان و چه در بحث جنس فراخوان برنامه‌ریزی شده است، همچنین تمام فیلدها توسط سیستم تعیین و فرم‌های داوری نیز از سوی خود سیستم بدون آنکه نیاز به برنامه‌نویس باشد، طراحی می‌شود.

مدیرعامل شرکت «خلاق پویشگران عصر داده» خاطرنشان کرد: مدیریت اکثر بخش‌های سامانه رویاد در اختیار کاربر قرار داده شده است، به‌طوری که کاربر بدون نیاز به تیم برنامه‌نویسی می‌تواند از پنل مدیریت سامانه برای شخصی‌سازی و اضافه کردن قابلیت‌های مورد نظر خود استفاده کند.

ثروت گفت: از جمله قابلیت‌های در اختیار کاربر می‌توان به مدیریت درگاه‌های بانک، مدیریت سامانه پیامکی، مدیریت سرورهای کلاس آنلاین و سایر موارد اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت «خلاق پویشگران عصر داده» با بیان اینکه گرایش ما تولید نرم‌افزاری سازمانی است که به سازمان‌ها برای بهتر شدن مدیریت امکانات کمک می‌کند، تاکید کرد: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی نرم‌افزارها به سازمان‌ها و افراد است.

نرم‌افزار مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی در فن نما ارائه شد

ثروت در مورد خدمات ویژه‌ای که از سوی این استارتاپ در نمایشگاه فن‌نما ارائه می‌شود، گفت: ما می‌توانیم در این نمایشگاه به‌صورت مشاوره‌ای در خدمت افراد و سازمان‌هایی باشیم که به ما در بحث بهینه‌سازی فرایندهای سازمان‌ها و فرآیند آموزشی که در رویاد به کاهش نیرو و مدیریت بهتر آن منجر می‌شود، کمک کنیم.

وی ادامه داد: در مورد رضایت مشتریان با توجه به اینکه پشتیبانی قوی از آن‌ها انجام می‌دهیم، اکثر آن‌ها پس از آشنایی با رویاد به استفاده از سایر محصولات شرکت ترغیب می‌شوند و در حال حاضر این شرکت در دومین نمایشگاه ملی فن‌نما در سالن C، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان برای معرفی محصولات است.

کد خبر 796882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.