محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷، برگرفته از نسل سامانههای CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان یا شهروندان)، بهطور ویژه برای شهرداریها و مدیریت شهری طراحی شده است.
وی با بیان اینکه این سامانه برای شهرداری اصفهان طراحی و برنامهنویسی شده و بهطور مداوم در حال بهروزرسانی و ارتقا است، افزود: همکاران ما بهصورت مستمر سامانههای مشابه را در سایر شهرداریها و کسبوکارهای مرتبط بررسی میکنند و با بازدیدهای حضوری و ارتباطات مختلف، تجربیات بهدستآمده را در بهبود سامانه به کار میگیرند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان یکی از معدود کلانشهرهای ایران است که در سامانه ۱۳۷ علاوه بر پاسخگویی همزمان به شهروندان، پیگیری و ارائه بازخورد به آنها را نیز انجام میدهد و موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال میکند؛ در حالی که در برخی کلانشهرها سامانه ۱۳۷ بیشتر به دریافت انتقادات و شکایات اختصاص دارد، سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان با نگاه جامعتر و عمیقتری به این موضوع پرداخته است.
رفیعی ادامه داد: این سامانه، شکایات، پاسخگویی و ارزیابیها را تنها بخشی از خدمات خود میداند و گروههای موضوعی متعددی را در حوزههای تخصصی مدیریت شهری بررسی و پیگیری میکند که از ویژگیهای منحصربهفرد آن بهشمار میرود.
نظر شما