انتخابات ابزاری برای تقویت ثبات و امنیت ملی است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: انتخابات ابزاری برای تقویت ثبات و امنیت ملی است و بدون شک با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می‌توان وضعیت کشور را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه عرصه امنیت ملی، اشتغال و اقتصاد و سیاست خارجی بهبود بخشید.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اصلی ترین رکن دموکراسی، انتخابات است، اظهار کرد: در کشور ما بر اساس قانون اساسی تمام کارگزاران از رئیس قوه مجریه گرفته تا قوه مقننه، شورای اسلامی شهر و حتی شهرداری‌ها با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اسلامیت و جمهوریت شاخص نظام است و این جمهوریت با انتخابات محقق می‌شود، افزود: دشمن در فضای مجازی با تبلیغات منفی درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است و در چنین شرایطی رسالت رسانه‌ها چند برابر می‌شود و باید تولید محتوای خوب و مناسب داشته باشد و واقعیت‌های موجود را به مردم منتقل کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است، زیرا ابزاری برای تقویت ثبات و امنیت ملی است و بدون شک با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می‌توان وضعیت کشور را در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه امنیت ملی، اشتغال و اقتصاد و سیاست خارجی بهبود بخشید.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: درخواست می‌کنم شهروندان روز هشتم تیر سال جاری آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شد، چراکه در این انتخاب‌ها آینده ما رقم می‌خورد، از این‌رو از مردم همیشه در صحنه ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور اصفهان برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنم.

کد خبر 766527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.