۳ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی اصفهان برای سال تحصیلی جدید موفق به دریافت مجوز نشدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سال تحصیلی گذشته ۴۶ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی در امر سرویس‌دهی مدارس شهر اصفهان فعالیت داشتند، اما با بررسی‌های انجام شده، در سال تحصیلی پیش‌رو سه شرکت مجوز سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را ندارند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته ۴۶ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی در امر سرویس‌دهی مدارس شهر اصفهان فعالیت داشتند که از دو ماه پیش ارزیابی عملکرد آن‌ها در دستور کار سازمان قرار گرفت و بر اساس ۲۵ مؤلفه ارزیابی انجام شد.

وی با بیان اینکه شکایات مردم که در سامانه سفیر مهر ثبت شده بود، انجام نشدن سرویس‌دهی، دریافت تعرفه خارج از نرخ مصوب، نظارت بر عملکرد رانندگان، نحوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع و حضور مدیر عامل شرکت از مواردی بود که بررسی شد، افزود: بر این اساس پس از برگزاری ده‌ها جلسه، چند شرکت موفق به دریافت حدنصاب نمره نشدند و در سال تحصیلی جدید در رابطه با سرویس‌دهی مدارس فعالیتی نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام امور رصد خواهد شد تا شاهد سرویس‌دهی مطلوب به دانش‌آموزان باشیم، تصریح کرد: پس از جمع‌بندی انجام شده، پرونده چند شرکت به هیئت انضباطی ارجاع داده شد که سه شرکت از ۴۶ شرکت تعلیق شد و مجوز سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را ندارند.

کد خبر 767453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.