برگزاری رویداد ایده بذر در دبیرخانه شهر خلاق اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای مسئله‌محور در دبیرخانه شهر خلاق گفت: یکی دیگر از این رویدادها ایده بذر نام دارد که سطح آن از ایده کاپ‌ها کوچک‌تر است و تنها به مسائل داخلی شهرداری این کلان‌شهر می‌پردازد.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویدادهای مسئله‌محور در دبیرخانه شهر خلاق مبتنی بر فرایند نوآوری باز اظهار کرد: سطح این رویدادها از ایده کاپ‌ها کوچک‌تر است و تنها پرسنل و کارمندان شهرداری را پوشش می‌دهد.

وی افزود: این رویدادها ایده بذر نامیده می‌شود و به مسائل داخلی شهرداری اصفهان می‌پردازد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آخرین ایده بذری که برگزار شد، ایده بذر بهره‌وری در محیط کار بود که ایده‌های تأیید شده در راستای اینکه چگونه در حوزه وسایل تجهیزات انرژی و نیروی انسانی به بهره‌وری بالا دست پیدا کنیم، برای اجرا به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده است.

شریعتی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل اتاق فکر در دبیرخانه نظام پیشنهادات شهر خلاق ادامه داد: در این اتاق فکر به بررسی نطق و تذکرات شورای اسلامی شهر، آمار و اطلاعات ارائه شده از سامانه ۱۳۷، برنامه ۱۴۱۰ و برنامه جامع شهر اصفهان برای برگزاری رویدادهای ایده کاپ و ایده بذر پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ موضوع برای برگزاری رویدادهای ایده‌کاپ و ایده‌بذر در سال جاری انتخاب و تأیید شد و در حال حاضر به‌دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاری یکی از این رویدادها برای سازمان عمران شهرداری اصفهان هستیم.

کد خبر 767450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.