«جمعه‌ها باهم» ویژه کارکنان و خانواده شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه «جمعه‌ها باهم» ویژه کارکنان و خانواده شهرداری اصفهان خبر داد.

علی حلاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به رویکرد اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در رابطه با ارتقای سطح نشاط و سلامت کارکنان و خانواده شهرداری اصفهان، ویژه‌برنامه «جمعه‌ها باهم» در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در زمان اوقات‌فراغت کارکنان و خانواده‌های شهرداری اصفهان با هدف افزایش سطح سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و فرهنگی این افراد برنامه‌ریزی شده است، افزود: طراحی برنامه‌ها به‌گونه‌ای است که شامل موضوعات تفریحی، ورزشی و فرهنگی می‌شود.

«جمعه‌ها باهم» ویژه کارکنان و خانواده شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های هفته گذشته که در کنار ویژه‌برنامه «جمعه‌ها باهم» انجام شد، گفت: تور یک روزه مارکده ویژه کارکنان برقرار شد، همچنین جمعه، هشتم تیر دومین رقابت‌های تیروکمان در ورزشگاه روباز آبشار در رده سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان آقایان و بانوان و ابربازی‌ها برگزار و فضای تفریحی برای همکاران ایجاد شد.

حلاجیان با بیان اینکه در هفته جاری، روز پانزدهم تیر، همایش پیاده‌روی کارکنان در پارک ناژوان از ساعت ۵:۳۰ برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این برنامه، پیاده‌روی از پل شهید نصر به سمت باغ بانوان ناژوان انجام خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هفته‌های آینده نیز برنامه‌هایی ویژه کارکنان اطلاع‌رسانی و برگزار می‌شود.

کد خبر 767417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.