پیشرفت ۹۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان مخابرات

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات مناسب‌سازی و ساماندهی پیاده‌روهای جانبی خیابان مخابرات که از سال گذشته آغاز شده بود، در حال حاضر پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و تخریب و آواربرداری قسمت پایانی آن حد فاصل خیابان کاوه تا چهارراه عارف انجام شده و با زیرسازی، عملیات تکمیلی آن در دست اقدام است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ساماندهی پیاده‌روسازی‌ها اظهار کرد: مناسب‌سازی و ساماندهی پیاده‌روها از پروژه‌های مهمی است که مسیر سواره‌رو را از محل عبور عابر پیاده تفکیک کرده است و با اجرای سایر تمهیدات همچون نصب موانع تردد وسایل نقلیه، مناسب‌سازی عبور معلولان ویلچررو و نابینایان موجب ایمنی مطلوب تردد آن‌ها نیز می‌شود.

وی افزود: این رویه در تمام شهرهای دنیا مرسوم است که حتی در بعضی گذرهای گردشگری با حذف عبور وسایل نقلیه، خیابان را نیز به پیاده‌راه تبدیل می‌کنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان مخابرات تصریح کرد: عملیات اجرایی و ساماندهی این خیابان با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بیش از ۶۱ میلیارد ریال از سال قبل آغاز شده بود و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

محمدحسینی بیان کرد: عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان مخابرات از سمت خیابان سیدرضی آغاز شده و تا چهارراه عارف به پایان رسیده است، همچنین عملیات تخریب و آواربرداری پیاده‌روهای قسمت پایانی این خیابان حدفاصل چهارراه عارف تا خیابان کاوه به همراه زیرسازی و بتن کف انجام شده و موزائیک‌فرش آن در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تکمیلی ساماندهی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان مخابرات و مرمت جداول تخریب شده معبر تا پایان تیر سال جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن عملیات اجرایی ساماندهی و مناسب‌سازی پیاده‌راه‌های بوستان گل محمدی آغاز خواهد شد.

کد خبر 766531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.