عرضه تولیدات فرهنگی شهرداری اصفهان در ایام اربعین حسینی(ع)

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، تولیدات فرهنگی شهرداری اصفهان در موکب‌های واقع در مرز چذابه و شهر کربلای معلی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی عسگری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در جریان برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان در سال جاری وظیفه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در شهر کربلا و مرز چذابه برعهده دارد، در بخش آموزشی و فرهنگی نیز به ارائه محصولات خود در این مراسم می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با روابط‌عمومی سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برگزار شده و ایده‌های متنوعی مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: شهرداری اصفهان سال جاری به‌صورت ویژه در کربلا، تولیدات فرهنگی مختلفی را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی به زائران ارائه می‌کند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تولیدات با کمک نیروهای آموزش دیده و متخصص تهیه می‌شود و شامل بنر و دیگر تولیدات فرهنگی است که در محل برپایی موکب‌ها در مرز چذابه و شهر کربلا ارائه می‌شود.

کد خبر 767412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.