انتخابات ریاست‌جمهوری یک جشن بزرگ ملی و مذهبی است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: انتخابات علاوه‌بر اینکه یک وظیفه شرعی، عرفی و اجتماعی است، یک جشن بزرگ ملی و مذهبی محسوب می‌شود، چراکه انتخاب و رأی هر فرد تعیین‌کننده سرنوشت خود و کشور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ما دو وظیفه اصلی، یکی وظیفه اجرایی انتخابات و حمایت از آن برای برگزاری هر چه بهتر و دیگری تلاش برای حضور و مشارکت بالای مردم در این فریضه دینی، سیاسی و اجتماعی را بر عهده داریم.

وی با اشاره به طراحی بصری شهر برای تبلیغات ریاست‌جمهوری افزود: برگزاری جلسات متعدد، نصب بنر و تبلیغات فرهنگی در فضای مجازی در راستای تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات، از جمله اقدامات منطقه ۹ شهرداری اصفهان بوده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به وظیفه اجرایی شهرداری برای برگزاری انتخابات، در این منطقه جلسات متعددی با ستاد اجرایی انتخابات در فرمانداری از جمله رئیس ستاد، عوامل اجرایی و کمیته‌های مختلف تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: شهرداری منطقه ۹ اصفهان در این راستا جلسات اجرایی بسیاری با رؤسای ادارات مختلف از جمله اداره مخابرات، پلیس راهور، عوامل نیروی انتظامی و بسیج برای بررسی وضعیت خطوط فیبر نوریِ متصل به شعب اخذ رأی، بسترسازی برای مکان‌هایی که نیاز به صدور مجوز حفاری دارد و جلوگیری از قطع شدن برق در این ایام برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۹ اصفهان بر اساس قانون انتخابات تا جایی که توانسته است برای حمایت از این فریضه سیاسی و اجتماعی و برگزاری هرچه بهتر آن امکانات لازم را در اختیار ادارات قرار داده، همچنین با معتمدان محلات این منطقه نیز جلسات متعددی را برگزار کرده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: انتخابات علاوه بر اینکه انجام یک وظیفه شرعی، عرفی و اجتماعی است، یک جشن بزرگ ملی و مذهبی محسوب می‌شود، چراکه انتخاب و رأی هر فردی تعیین‌کننده سرنوشت خود و کشور است.

کد خبر 766369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.