به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه بیستونهم بهمن_ در دومین جلسه کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مهمترین موضوعات مطرحشده در تماسهای ثبتشده با سامانه ۱۳۷ در نوروز سال گذشته اظهار کرد: نبود نظافت و بهداشت در خوابگاههای خودگردان یکی از دغدغههای اصلی مسافران بوده و بهعنوان یک مطالبه مهم در گزارشهای دریافتی از سوی گردشگران ثبت شده است.
وی با تأکید بر اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و بهروز در این سامانه افزود: برای ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران و گردشگران، اطلاعاتی که در سامانه ۱۳۷ ثبت میشود، باید همواره بهروز باشد تا بتوانیم پاسخگویی مناسبی داشته باشیم و خدمات بهتری ارائه دهیم.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تغییرات در نحوه فعالیت تیم نظارتی این سامانه تاکید کرد: در سال جاری، مسئولان ناظر سامانه ۱۳۷ که تحت عنوان «سوپروایزر» فعالیت میکنند، بهصورت ۲۴ ساعته در حال خدمترسانی هستند و هر سوپروایزر یک شیفت کاری ۲۴ ساعته را به عهده دارد تا هیچگونه خللی در روند پاسخگویی به شهروندان و گردشگران ایجاد نشود.
رفیعی گفت: در سامانه ۱۳۷ نقش انتقالدهنده پیام گردشگران را ایفا و تلاش میکنیم درخواستها، پیشنهادها و مشکلات مطرحشده از سوی مسافران را بهصورت دقیق و بیکموکاست به مسئولان مرتبط منتقل کنیم تا اقدامات لازم برای بهبود خدمات گردشگری در شهر اصفهان انجام شود.
نظر شما