سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز انتقال‌دهنده پیام گردشگران به نهاد مربوطه است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در سامانه ۱۳۷ نقش انتقال‌دهنده پیام گردشگران را ایفا می‌کنیم و تلاش می‌کنیم درخواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات مطرح‌شده از سوی مسافران را به‌صورت دقیق و بی‌کم‌وکاست به مسئولان مرتبط منتقل کنیم تا اقدامات لازم برای بهبود خدمات گردشگری در شهر اصفهان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در دومین جلسه کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در تماس‌های ثبت‌شده با سامانه ۱۳۷ در نوروز سال گذشته اظهار کرد: نبود نظافت و بهداشت در خوابگاه‌های خودگردان یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران بوده و به‌عنوان یک مطالبه مهم در گزارش‌های دریافتی از سوی گردشگران ثبت شده است.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز در این سامانه افزود: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران، اطلاعاتی که در سامانه ۱۳۷ ثبت می‌شود، باید همواره به‌روز باشد تا بتوانیم پاسخگویی مناسبی داشته باشیم و خدمات بهتری ارائه دهیم.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تغییرات در نحوه فعالیت تیم نظارتی این سامانه تاکید کرد: در سال جاری، مسئولان ناظر سامانه ۱۳۷ که تحت عنوان «سوپروایزر» فعالیت می‌کنند، به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند و هر سوپروایزر یک شیفت کاری ۲۴ ساعته را به عهده دارد تا هیچ‌گونه خللی در روند پاسخگویی به شهروندان و گردشگران ایجاد نشود.

رفیعی گفت: در سامانه ۱۳۷ نقش انتقال‌دهنده پیام گردشگران را ایفا و تلاش می‌کنیم درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات مطرح‌شده از سوی مسافران را به‌صورت دقیق و بی‌کم‌وکاست به مسئولان مرتبط منتقل کنیم تا اقدامات لازم برای بهبود خدمات گردشگری در شهر اصفهان انجام شود.

کد خبر 841104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.