به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رضیزاده امروز _دوشنبه پنجم آذر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از شهروندان در تماس با ۱۳۷ عنوان کرد که بیش از ۱۰ سال است بهدلیل وجود یک درخت در محدوده ملک خود، با مشکلات عدیدهای روبهرو بوده است؛ ملک این فرد محصور بود و حتی کمیسیون مربوطه نیز نتوانسته بود مشکل را رفع کند، اما امروز با استفاده از اطلاعات ارائهشده توسط این شهروند و هماهنگی با مجموعههای مرتبط، توانستیم مشکل را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اهمیت سامانه ۱۳۷ بهعنوان ابزاری مؤثر در ارتباط مستقیم با مردم افزود: این سامانه یک ساختار بسیار کارآمد دارد، اما برای پاسخگویی بهتر به درخواستهای شهروندان نیازمند بهروزرسانی تجهیزات و افزایش نیروی انسانی است؛ بهطور حتم ارتقای این سامانه میتواند تأثیر بسزایی در افزایش رضایت شهروندان داشته باشد.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: جلسه امروز فرصت خوبی بود تا مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کنیم؛ بعضی مشکلات که توسط شهروندان مطرح میشود، تنها به یک فرد مربوط نمیشوند و ممکن است یک محله را درگیر کرده باشد، بنابراین برنامه (گوش به زنگ) به ما امکان میدهد تا با دقت بیشتری مسائل را رصد و برای رفع آنها برنامهریزی کنیم.
رضیزاده با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به اعتماد شهروندان عنوان کرد: اعتماد مردم سرمایهای است که با رفع مشکلات آنها تقویت میشود؛ وقتی شهروندان بهدلیل مشغلههاd کاری نمیتوانند مشکلات خود را مستقیم به مسئولان شهری منتقل کنند، برگزاری برنامههایی نظیر «گوش به زنگ» راه ارتباطی بین آنها و مدیریت شهری را تقویت میکند، بنابراین امیدواریم با برنامهریزی دقیقتر و تعامل بیشتر، بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم و گام مؤثری برای رفع معضلات برداریم.
نظر شما