به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: برنامه امشب که با حضور مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان برگزار شد یکی از پرمخاطبترین برنامههای «گوش به زنگ» بود؛ تماسهای بسیاری از سوی شهروندان صورت گرفت که در طول دو ساعت برنامه، بهرغم پاسخگویی جدی شهردار و همکارانشان، زمان تماسها طولانی شد و نشان از استقبال زیاد مردم داشت.
وی با اشاره به پیگیری راهاندازی و تعمیرات پلهای مکانیزه خیابان بزرگمهر افزود: بیشتر موضوعات مطرح شده توسط شهروندان، پیگیری تعمیر و نگهداری پلهای مکانیزه خیابان بزرگمهر بود که تحت نظارت مدیریت منطقه ۴ شهرداری اصفهان قرار دارد؛ مدتی است که پلهبرقی این پلها از کار افتاده و این موضوع سبب شکایات و انتقادات شدید شهروندان شده است، بنابراین این مسئله به مدیر منطقه و همکارانشان ارجاع شد تا پیگیری لازم انجام گیرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: دومین گروه از تماسهای پرتکرار مربوط به تعمیرات و نگهداری عمرانی منطقه بود؛ شهروندان درخواستهایی درباره لکهگیری آسفالت و مرمت جداول در بعضی مناطق داشتند که بهطور مکرر عنوان شد.
رفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و گستردگی فضاهای سبز در منطقه ۴ شهرداری اصفهان، این موضوع نیز از موارد پرتکرار انتقادها و درخواستهای شهروندان بود؛ این فضاها بهعنوان اماکن تفریحی و تفرجی مورد استفاده بسیاری از شهروندان از سطح شهر قرار میگیرند، بنابراین دلیل مشکلات و نیازهای مرتبط با این فضاها بیشتر دیده میشود.
وی ادامه داد: با توجه به وسعت و حجم کاری زیاد در منطقه ۴ شهرداری اصفهان و آمار بالای درخواستها و گزارشهای تحلیلی که از سوی سامانه ۱۳۷ این منطقه ارائه شده است، همکاران در این منطقه باید توجه ویژهای به این موضوعات داشته باشند تا بتوانیم با همکاری و همدلی، رضایت شهروندان را جلب کنیم.
نظر شما