تحلیل‌های داده‌محور از گزارش‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: به‌تازگی در سامانه ۱۳۷ وارد فاز تحلیل‌های کیفی شده‌ایم؛ به‌عنوان مثال درباره موضوعاتی همچون نظافت شهر، سقوط شاخه و دستک درختان و خشک شدن درختان که تغییرات آماری قابل توجهی داشته‌اند، علاوه بر تحلیل‌های کمی، بررسی‌های کیفی نیز انجام می‌شود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تحلیل‌های داده‌محور از گزارش‌های دریافت شده در راستای پیش‌بینی مسائل شهری اظهار کرد: از گذشته تحلیل‌های داده‌محور و کمی به‌صورت منظم و دوره‌ای برای حوزه‌های ستادی و مدیریتی انجام و این تحلیل‌ها از طریق سامانه‌ها و داشبوردهای مدیریتی به شکل گزارش‌های سفارشی و موضوعی ارائه می‌شد.

وی با بیان اینکه این گزارش‌ها بر اساس مقتضیات و شرایط آن روز، تغییرات و تحولات در گروه‌های خدمات شهری را شناسایی کرده و تحلیل‌های کمی دقیقی انجام می‌دادند، افزود: به‌تازگی وارد فاز تحلیل‌های کیفی شده‌ایم؛ به‌عنوان مثال درباره موضوعاتی همچون نظافت شهر، سقوط شاخه و دستک درختان و خشک شدن درختان که تغییرات آماری قابل توجهی داشته‌اند، علاوه بر تحلیل‌های کمی، بررسی‌های کیفی نیز انجام می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بررسی‌ها شامل مصاحبه با کارشناسان خبره در حوزه مربوطه و هماهنگی با مجموعه سوپروایزرهای داخلی، همچنین کارشناسان حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های تخصصی است.

رفیعی ادامه داد: بر اساس تحلیل‌های کمی و کیفی، مطالعات موردی انجام می‌شود که این گزارش‌ها برای حوزه‌های مدیریتی شهرداری تهیه و در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

کد خبر 792971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.