شهروندان استفاده غیرمجاز از آب شبکه آب‌رسانی فضای سبز را به ۱۳۷ گزارش دهند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مسئله استفاده اختصاصی برخی افراد از آب شبکه آبرسانی فضای سبز در تماس‌های امروز مطرح شد؛ شهروندان از طریق نظارت و گزارش‌دهی، ما را از این موارد مطلع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه بیست‌وششم شهریور_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای پُرتماس و پُرمخاطب مرکز ۱۳۷ بود؛ شهروندان حتی دقایقی قبل از آغاز برنامه، که طبق روال، رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز می‌شود، با مرکز تماس گرفتند و خطوط ما به‌سرعت شلوغ شد.

وی افزود: با وجود تلاش برای پوشش اغلب تماس‌ها، به‌دلیل حجم بالای آن‌ها، بسیاری از شهروندان موفق به ارتباط با مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و مطرح کردن مشکلات خود نشدند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از موضوعات اولویت‌دار در تماس‌های اخیر که در گذشته نیز مطرح بوده است، موضوع قطع غیرمجاز درختان و فضای سبز بود که همکاران حوزه مربوطه پاسخگوی این موضوع بودند و مشکل را پیگیری کرده‌اند.

رفیعی با اشاره به موضوع دوم که مشارکت و نظارت شهروندان در حوزه آبیاری فضای سبز بود، ادامه داد: با توجه به شرایط کم‌آبی و اقلیم خشک، شهروندان نگرانی‌های خود را مطرح کردند؛ البته مطلع شدیم که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تدابیر خوبی در مورد فرایندهای آبیاری و استفاده از فناوری‌های نوین در این زمینه داشته و اقدامات مؤثری انجام داده است که این موضوع به اطلاع شهروندان نیز رسید.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده شهروندان درباره استفاده اختصاصی برخی شهروندان از آب شبکه آبرسانی فضای سبز اضافه کرد: شهروندان از طریق نظارت و گزارش‌دهی، مرکز ۱۳۷ را از این موارد مطلع می‌کنند و این اطلاعات به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منتقل شده است و همکاران مربوطه نیز اقدامات لازم در این زمینه را اطلاع‌رسانی کردند.

کد خبر 790568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.