رفع مشکل آبگیری تانکرهای فضای سبز منطقه ۶ اصفهان تا ۲ ماه آینده

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در مرکز ۱۳۷ دستور داد تا مشکل محل آبگیری تانکرهای فضای سبز طی دو ماه آینده با تخصیص بودجه رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحلیل‌های مرکز ۱۳۷، خاستگاه اجتماعی و اقتصادی محلات در منطقه ۶ شهرداری اصفهان بسیار متنوع و در سطوح مختلفی قرار دارد، نیازهای متنوعی نیز از سوی شهروندان به این مرکز اعلام می‌شود.

وی افزود: امروز، پیام‌ها و تماس‌های متعددی با مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان و همکارانشان درباره آزادسازی‌ها صورت گرفت که تعداد آن‌ها قابل توجه بود؛ یکی از موارد مهم، ساماندهی محدوده جنوب شرق منطقه ۶ شهرداری اصفهان و محله شهید کشوری بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از نکات ویژه‌ای که در ماه‌های گذشته نیز تماس‌های زیادی درباره آن داشتیم، موضوع محل آبگیری تانکرهای فضای سبز این منطقه بود که امروز با حضور شهردار منطقه در مرکز ۱۳۷ دستور ویژه‌ای صادر و مقرر شد طی دو ماه آینده این مشکل با تخصیص ردیف بودجه رفع شود و امیدواریم این اقدام موجب رضایت شهروندان این منطقه شود.

کد خبر 789752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.