«۱۳۷» پاسخگوی مطالبات شهروندان در محدوده قانونی شهرداری اصفهان است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به مطالبات و پیام‌های شهروندان در محدوده قانونی شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

محمد تقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پاسخگوی مطالبات و پیام‌های شهروندی در محدوده قانونی شهرداری اصفهان عمل می‌کند، اما در مواردی که مربوط به حریم شهر می‌شود، امکان ارائه بعضی از خدمات را نداریم.

وی با بیان اینکه با هدف کاهش زمان انتظار و صف‌های طولانی تماس، هماهنگی‌هایی با مدیریت مناطق، سازمان‌ها، و دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری انجام شده است، افزود: بسیاری از تماس‌ها به‌دلیل نارضایتی از خدمات ارگان‌های دیگر همچون اداره آب و فاضلاب، اداره برق یا مشکلات مربوط به شهروندان شهرهای همجوار به سامانه ۱۳۷ منتقل می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای بهبود وضعیت، در حال پیگیری برقراری ارتباط سامانه voip مرکز تماس ۱۳۷ با سامانه‌های هم‌پایه در شهرهای همجوار و سایر سامانه‌های مرکز تماس همچون ۱۲۱ و ۱۲۲ هستیم و هدف این است که بدون قطع تماس و ایجاد صف انتظار جدید برای شهروندان، بتوانیم درخواست‌ها را به دستگاه‌های مربوطه منتقل کنیم تا بر اساس شرح وظایف سازمان مرتبط به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

کد خبر 789072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.