صدای انفجار در خیابان صائب ناشی از نشت و تجمع گاز شهری بوده است

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انفجار توأم با حریق در یک سوئیت مهمان‌پذیری واقع در خیابان صائب به‌دلیل نشت و تجمع گاز شهری خبر داد و گفت: در این حادثه بخشی از ساختمان تخریب و یک نفر دچار سوختگی شد.

سرآتشیار محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن با ساعت ۰۷:۰۸ امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ حادثه انفجار توأم با حریق یک ساختمان در خیابان صائب اصفهان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان به محل حادثه مشخص شد که پس از تحویل یکی از اتاق‌های این مهمان‌پذیر توسط مهمان، به محض ورود نیروی خدماتی به دلیل نشت و تجمع گاز شهری، حادثه انفجار توأم با حریق اتفاق افتاده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه انفجار یک نفر دچار سوختگی شد، همچنین قسمت‌هایی از سوئیت که به‌عنوان مهمانسرا مورد استفاده قرار می‌گرفته است، به‌طور کامل تخریب شد و مقدار قابل توجهی از اثاثیه آسیب دید.

شریعتی ادامه داد: محل حادثه توسط آتش‌نشانان ایمن‌سازی و فرد حادثه‌دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل شد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام عملیات و در بررسی‌های اولیه، علت این حادثه نشت گاز در محل تشخیص داده شده است که تحقیقات در خصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و همچنین چگونگی بروز انفجار در دست بررسی است، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود نکات ایمنی را در استفاده از لوازم گازی جدی بگیرند و عدم استفاده از وسایل گاز سوز استاندارد یا استفاده از شیلنگ گاز بدون بست می‌تواند سبب نشت گاز و عواقب جبران ناپذیری شود.

کد خبر 782081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.