اصفهان زبانزد کلان‌شهرها در مدیریت شهری است

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: دلیل اینکه اصفهان در بین کلان‌شهرها زبان‌زد است، به‌روزرسانی و بازخوردگیری مداوم از طریق سامانه‌هایی همچون ۱۳۷ و سایر خدمات شهری است که موجب می‌شود نظافت، فضای سبز و دیگر مسائل شهر به بهترین شکل مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله ابوطالبی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از اقدامات خوب شهرداری اصفهان بود که همچنان با قدرت در حال ارائه خدمت به شهروندان است و هر چه جلوتر می‌رویم، به‌روزتر و کارآمدتر می‌شود.

وی افزود: بسیاری از شهروندان درخواست کرده‌اند که این سامانه در سایر دستگاه‌ها نیز به کار گرفته شود، چرا که به راحتی می‌توانند با آن تماس بگیرند و بازخورد خود را ارائه دهند، زیرا این سامانه نیازهای شهر و شهروندان را به خوبی پاسخ می‌دهد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: همان‌طور که مردم در مواقع حادثه با سامانه آتش‌نشانی تماس می‌گیرند، سامانه ۱۳۷ نیز در بسیاری از زمینه‌ها فعال است و به سرعت اطلاع‌رسانی به مناطق مختلف کلان‌شهر اصفهان را انجام می‌دهد، در نتیجه مشکلات مردم با سرعت بیشتری رفع می‌شود.

ابوطالبی با بیان اینکه اگر این سامانه نبود، شاید رسیدگی به مشکلات مردم با این سرعت ممکن نمی‌شد، عنوان کرد: هرچند که گاهی ممکن است بازخوردهای منفی نیز وجود داشته باشد و بعضی مشکلات به‌دلیل موانع قانونی یا اجرایی به کندی پیش برود، اما در کل سامانه ۱۳۷ عملکرد مثبتی دارد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به خصوص در نظافت شهر و پیگیری‌های روزانه نقش مهمی ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی تیم‌های شهری، نظارت عالی بر کارهای شهر انجام می‌شود؛ سامانه ۱۳۷ به‌سرعت درخواست‌های شهروندان را رصد می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع مشکلات اقدام می‌کند؛ سامانه ۱۳۷ نه‌تنها به رفع مشکلات مردم کمک قابل توجهی کرده است، بلکه پویایی و به‌روز بودن شهر را نیز تضمین می‌کند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تقویت و به‌روز نگه‌داشتن این سامانه موجب می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر شده و مشکلات شهری به‌صورت به‌روز و فوری رفع شود، اضافه کرد: دلیل اینکه اصفهان در بین کلان‌شهرها زبان‌زد است، به‌روزرسانی و بازخوردگیری مداوم از طریق سامانه‌هایی همچون ۱۳۷ و سایر خدمات شهری است که موجب می‌شود نظافت، فضای سبز و دیگر مسائل شهر به بهترین شکل مدیریت شود.

کد خبر 789041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    تا مترو بهارستان اصفهان راه اندازی نشود بعد ۱۵ سال که هنوز ۵ درصد هم پیش نرفته. انگار هیچکاری نکردید
    • محمد IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      داداش مترو زیر زمین داره کار میشه کی ارزیابی کردی