صدور «اصفهان کارت» برای خبرنگاران/ تکریم جایگاه رسانه مدنظر شهرداری اصفهان است

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: لیستی از خبرنگاران دریافت کردیم تا برای آن‌ها «اصفهان کارت» صادر کنیم که در حال حاضر اطلاعات اصحاب رسانه در مرحله تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در حاشیه نشست خبری شهردار اصفهان با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان ارتباط شهرداری را با رسانه‌ها از «شخص» به «اقشار رسانه‌ها» تغییر دادیم و بر این اساس حمایت‌های انجام شده از رسانه‌ها، خانه مطبوعات و خبرنگاران، همچنین انجمن صنفی روزنامه‌نگاران قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست.

وی گفت: در بخش آگهی‌ها دو دسته آگهی داریم، یک بخشی ملی است که از نظر قانونی موظف به انجام آن هستیم، برخی نیز داخلی است که موضوع محور کردیم تا بر اساس میزان حضور در برنامه‌ها و رویدادها به تناسب به رسانه‌ها داده شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به حمایت‌های شهرداری از اصحاب رسانه مطرح کرد: اجاره و هزینه‌های نگهداری از مجتمع مطبوعاتی شهرداری اصفهان در کل کشور وجود ندارد و بر این اساس در شهر اصفهان این موضوع نگاهی ویژه بوده است.

معرک‌نژاد اظهار کرد: برای روز خبرنگار لیستی از خبرنگاران دریافت کردیم تا برای آن‌ها «اصفهان کارت» صادر کنیم که در حال حاضر اطلاعات اصحاب رسانه در مرحله تکمیل است.

وی تاکید کرد: تکریم و قدردانی از جایگاه رسانه را همیشه مد نظر قرار داده‌ایم و این موضوع مورد توجه بوده است.

کد خبر 788973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.