ظرفیت بزرگراه شهید خرازی را می‌توان تا ۲۵ درصد افزایش داد

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ورود به بزرگراه خرازی با ریسک‌هایی همراه بود و شهرداری با در نظر گرفتن انتظارات مردمی و بررسی اطلاعات موجود، به این نتیجه رسید که با اصلاح و بهبود مسیر، می‌توان ظرفیت این بزرگراه را به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید آقایی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در حاشیه نشست خبری شهردار اصفهان با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به مطالعات کارشناسی انجام‌شده، به‌منظور بهبود وضعیت ترافیکی بزرگراه شهید خرازی تصمیم به تعریض این مسیر گرفته شده است.

وی افزود: ورود به این بزرگراه با ریسک‌هایی همراه بود و شهرداری با در نظر گرفتن انتظارات مردمی و بررسی اطلاعات موجود به این نتیجه رسید که با اصلاح و بهبود مسیر، می‌توان ظرفیت این بزرگراه را به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داد.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این پروژه تلاش شده است تا با حذف بعضی از نقاط فضای سبز و اضافه کردن یک خط عبور در نقاط گلوگاهی، گنجایش ترافیکی به وضعیت به‌نسبت نرمال بازگردد.

آقایی گفت: عملیات عمرانی و ایمن‌سازی در این بخش هنوز به پایان نرسیده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک تا دو ماه آینده تکمیل شود.

وی با اشاره به اجرای آئین‌نامه‌های مربوط به استانداردهای ارتفاع پل‌ها ادامه داد: در بعضی نقاط از استانداردها تبعیت شده و به‌صورت میدانی ارزیابی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تصمیمات گرفته شده با هماهنگی‌های کارشناسی و بررسی‌های متعدد بوده و برای بهبود وضعیت، نیاز به حمایت شهروندان و مسئولان است.

کد خبر 788892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رصد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 0
    اصفهان احتیاج به بیست تا اتوبان داخل رینگ سوم داره خیابان و اتوبان جدید می خواد
  • عبدالله دیر IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام دوطبقه کنید از بلوار کشاورز به پل امام خمینی، از میدان لاله به پل امام خمینی ، مگه چند کیلو متر هستذمردم بیچاره شدن با این ترافیک یه خورده به فکر مردم باشید