اجرای طرح «گوش به زنگ» در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: فرایند حضور دائمی مدیران به‌صورت مستمر و مداوم در ۱۳۷ به همراه کادر اجرایی، معاونت‌ها و سازمان‌ها، تحت عنوان طرح «گوش به زنگ» از امروز (چهارشنبه) انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در مراسم بازدید شهردار اصفهان از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۷ هزارمین تماس با مجموعه ۱۳۷ را داشتیم که شهردار اصفهان پاسخگو بود، البته این تعداد تنها تماس‌هایی است که نیاز به پیگیری در مجموعه مدیریت شهری داشته و مجموع آمار این تماس‌ها بیش از این تعداد است.

وی با بیان اینکه از امروز فرایند حضور دائمی مدیران به‌صورت مستمر و مداوم به همراه کادر اجرایی، معاونت‌ها و سازمان‌ها، طی یک برنامه زمان‌بندی منظم انجام می‌شود و میزبان مدیران خواهیم بود، افزود: این طرح با عنوان «گوش به زنگ» اجرا می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: مدیران پاسخگوی موارد مربوط به منطقه یا سازمان خود خواهند بود، همچنین بازخوردگیری و پیگیری تماس‌هایی که قبلاً برقرار شده انجام می‌شود، تأیید برنامه‌های اجرا شده از شهروندان دریافت می‌شود و مدیران در رابطه با برنامه‌های اجرا نشده از زیرمجموعه خود پیگیری می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه امکان ارسال لوکیشن و تصویر برای آدرس‌دهی در سامانه اصفهان من فراهم است، گفت: در برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ۱۳۷ این امکان وجود ندارد، اما دقت آدرس‌دهی اهمیت دارد و پیشنهاد می‌کنم شهروندان اماکن پرتردد و نقاط شناخته شده اطراف را معرفی کنند تا همکارانم روی نقشه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده وظایفی است که به سایر دستگاه‌ها مربوط و تعداد آن رو به افزایش است، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شناخته شده است به همین دلیل شهروندان برای مشکلاتی همچون آب‌وفاضلاب نیز با این سامانه تماس می‌گیرند، حتی پس از معرفی سازمان مربوطه درخواست می‌شود تا ما پیگیری کنیم، در صورتی که امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 768739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.