پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در محله خانه اصفهان در سه طبقه با مساحت ۸۰۰ متر مربع، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای محله خانه اصفهان اظهار کرد: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها درباره افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت شده و عملیات احداث آن از شهریور سال گذشته کلید خورده است.

وی افزود: این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌های پیش نوسازی شد و عملیات نوسازی بخش قدیمی آن به مساحت ۱۰۰ متر مربع که به‌دلیل فرسودگی تخریب شده بود، با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در سه طبقه طراحی شده و عملیات سفت‌کاری آن به پایان رسیده است.

پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی عملیات عمرانی باغ بانوان نوش تاکید کرد: عملیات احداث این مجموعه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی وارد فاز نازک‌کاری شده است و امیدواریم تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 768124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.