آسفالت معابر منطقه ۱۳ اصفهان اصلاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت:  آسفالت معابر اصلی و فرعی در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال اصلاح می‌شود.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت معابر اصلی و فرعی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال صلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته عملیات اصلاح آسفالت مقدار زیادی از معابر اصلی و فرعی در این منطقه انجام شد، افزود: سال جاری نیز با توجه به نیاز بعضی دیگر از معابر منطقه به آسفالت و درخواست شهروندان، دو قرارداد با پیمانکاران مربوطه منعقد شده است و در طی آن تا اواسط فصل پاییز و پیش از شروع سرمای هوا مقدار قابل توجهی آسفالت در این منطقه اصلاح، ترمیم و بازسازی می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: معابر اصلی این منطقه از جمله خیابان‌های پیروزی، هدایت، نیایش، گلزار اول و کندروی بزرگراه ذوب آهن با متراژ حدود ۴۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال در مدت پنج ماه آسفالت خواهد شد.

آسفالت معابر منطقه ۱۳ اصفهان اصلاح می‌شود

کشانی گفت: معابر فرعی نیز در سطح منطقه با متراژ ۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ‌بر ۵۳ میلیارد ریال در مدت چهار ماه آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای معابری که نیاز به ترمیم و درزگیری آسفالت دارد، قرارداد جداگانه‌ای منعقد شده است و بر اساس آن ترمیم آسفالت این معابر نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 768101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستعار JP ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    آسفالت مجتمع‌های حاشیه شهر خمینی شهر ارغوان افتضاح و پدرومادران خوردند زمین و آسیب جدی...شهردار خمینی شهر کجایید
  • محمود IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خیابان عرفان آسفالت بدی داره
  • Sahar IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    1 0
    منطقه ۱۳ که فقط ولیعصرو امیریه نیست کاش یه فکری به حال دستگردم‌میکردید