برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: از آنجایی که قیمت پایه زمین در این منطقه نسبت به سایر مناطق کمتر است، سرمایه‌گذاران زیادی به‌سوی این منطقه آمده شده‌اند و شهرداری نیز به‌عنوان متولی، برای آن‌ها فرش قرمز پهن کرده است، زیرا این تعامل دوطرفه منافع شهرداری و سرمایه‌گذار را تأمین می‌کند.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نحوه تعامل منطقه ۲ شهرداری اصفهان با سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی اظهار کرد: در شهرداری و به‌ویژه در این منطقه استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی شده است.

وی افزود: از آنجایی که قیمت پایه زمین در این منطقه نسبت به سایر مناطق کمتر است، سرمایه‌گذاران زیادی به‌سوی این منطقه آمده شده‌اند و شهرداری نیز به‌عنوان متولی، برای آن‌ها فرش قرمز پهن کرده است، زیرا این تعامل دوطرفه منافع شهرداری و سرمایه‌گذار را تأمین می‌کند و سامان‌دهی منطقه را به دنبال دارد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این منطقه حدود ۳۸۰ هکتار اراضی کشاورزی دارد و همین موضوع ضرورت ایجاد تعامل مفید و سازنده با کشاورزان را برای شهرداری این منطقه آشکار می‌کند.

طبیبی با بیان اینکه تعامل خوبی با کشاورزان داریم، گفت: هرچند مرجع بیشتر مطالبات آن‌ها اداره جهاد کشاورزی است؛ اما شهرداری نیز تا جایی که در حوزه وظایفش باشد، در تأمین مطالبات آن‌ها تلاش می‌کند.

کد خبر 768109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.