پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه آسفالت معابر اصلی منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی این منطقه خبر داد و گفت: عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابان‌های فرعی این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در چند مرحله در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حجم بالای اجرای آسفالت در سطح منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ درصد آسفالت معابر اصلی این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مساحت ۴۶ هزار متر مربع اجرا شده یا در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات زیرسازی آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال با مساحت ۴۲ هزار متر مربع در مرحله اجرایی قرار دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به وعده‌های محقق شده مدیریت شهری در راستای اجرای آسفالت سطح این منطقه تاکید کرد: سال جاری عملیات اجرای روکش آسفالت معابر اصلی منطقه از جمله خیابان‌های ابوریحان، آل‌بویه، پوریای‌ولی، فلاطوری، اشراق، آل‌محمد، آل‌یس، خیابان شریعتی در شهرک ولی‌عصر (عج)، بلوار ایمان، ۲۲ بهمن، تربیت معلم، میدان شهید کویتی‌پور و سایر معابر انجام شده است.

سلطان‌آقایی گفت: روکش آسفالت خیابان ۱۵ خرداد نیز در دستور کار اداره عمران این منطقه قرار دارد و پس از پیاده‌روسازی این محور ۵۵۰۰ تن آسفالت در این خیابان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته به دستور شهردار این کلان‌شهر عملیات روکش آسفالت حدود ۵۰ درصد از معابر فرعی شهرک ولی‌عصر (عج) با بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه در راستای رفع محرومیت از چهره این شهرک انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به حجم زیاد درخواست‌های مردمی درباره اصلاح یا ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌های این منطقه خاطرنشان کرد: بودجه اختصاصی سال گذشته مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت، زیرسازی و لکه‌گیری در سطح منطقه تأمین اعتبار شده و سال جاری نیز با هدف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه، این عدد به ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

کد خبر 767976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.