انتشار نظام‌نامه تولید و اکران تبلیغات شهری با عنوان «شهرمان»

اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در راستای ایجاد نظام‌نامه مشخص برای فضاهای تبلیغاتی خود، اقدام به انتشار نظام‌نامه تولید و اکران تبلیغات شهری کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نظام‌نامه تولید و اکران تبلیغات شهری با عنوان «شهرمان» به‌صورت یک بروشور منتشر شد و پس از مقدمه‌ای کوتاه، اینفوگرافی از فضاهای تبلیغاتی این اداره در سطح شهر شامل گالری شهری، گالری مترو، گالری پایانه و گالری اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) به‌همراه تعداد سازه‌های هر گالری ترسیم و پس از آن جدول اکران موضوعات اداره شهروندی به تفکیک هر گالری و تاریخ‌های اکران آن تا پایان سال جاری مشخص شده است.

از دیگر قسمت‌های این نظام‌نامه می‌توان به تصاویر این گالری‌ها برای اطلاع مخاطب و زنجیره ارزش این پروژه از جمله فعالیت‌های اصلی، فعالیت‌های پشتیبان و نتایج راهبردی اشاره کرد.

انتشار نظام‌نامه تولید و اکران تبلیغات شهری با عنوان «شهرمان»

هدف از انتشار این نظام‌نامه، معرفی فضاهای تبلیغاتی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان است، همچنین یکی از مواردی که همواره بسیاری از ذی‌نفعان با آن مشکل داشتند، نگاه روابط‌عمومی به جای نگاه فرهنگ‌سازی بود و امید است با انتشار این نظام‌نامه این مشکل به حداقل برسد.

مخاطبان این نظام‌نامه، نهادهای مشارکت‌کننده در پروژه‌های فرهنگ‌سازی و هنرمندان خواهند بود، همچنین از طراحان تصویرگر و تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای دعوت می‌شود تا در صورت داشتن ایده و توان اجرای آن به اداره توسعه فرهنگ شهروندی مراجعه کنند و در نتیجه از تجربیات و نظرات این افراد خلاق می‌توان در اتاق‌های فکر این مجموعه استفاده کرد.

کد خبر 767878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.