آماده‌سازی شعب اخذ رای در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به آماده‌سازی شعب اخذ رأی در این منطقه گفت: شهرداری این منطقه در حال آماده‌سازی مسیرها و خیابان‌های منتهی به شعب اخذ رأی و محل‌های برگزاری انتخابات برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری منطقه ۵ اصفهان با انجام اقدامات لازم فضای این منطقه را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری آماده کرده است.

وی افزود: مناظرات شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با هدف افزایش آگاهی عمومی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی شکل‌گیری حضور حداکثری شهروندان در انتخابات در فضاهای عمومی این منطقه پخش زنده برگزار شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: همچنین برنامه‌ای با عنوان «تا ابد بر این عهدیم» شامل مناظرات انتخاباتی همراه با برنامه‌های خانوادگی و پخت سمنو ۴۰۰۰ نفری در محل پل مارنان برگزار شده است.

کارگر گفت: این منطقه اقداماتی از جمله نصب تابلوی اعلانات برای تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری در مکان‌هایی که شهروندان تردد بیشتری دارند، نصب داربست‌ها و محل‌های تبلیغاتی و آماده‌سازی شرایط و محیط شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات را انجام داده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی شعب اخذ رأی در این منطقه ادامه داد: شهرداری این منطقه در حال آماده‌سازی مسیرها و خیابان‌های منتهی به شعب اخذ رأی و محل‌های برگزاری انتخابات است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عوامل اداره خدمات شهری منطقه نیز برای بررسی محل‌های تبلیغاتی و شعبی که انتخابات در آن برگزار می‌شود، روزانه از سطح شهر بازدید و با تمام عوامل اجرایی انتخابات در همه زمینه‌ها همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورند.

کارگر گفت: تمام عوامل شهرداری به‌عنوان بخشی از ارکان حاکمیت نظام در کنار مجموعه‌ها امور پشتیبانی و تبلیغات عام برای حضور در انتخابات و افزایش مشارکت مردم را انجام می‌دهند و این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 766745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.