وحید پرویزی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توسعه ابعاد خدماترسانی شهرداری اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهر، مدیریت غیرمستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاهها و نظرات شهروندان درباره مدیریت شهری با رویکرد خدماترسانی مطلوبتر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری، راهاندازی شده است.
وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با بررسیها و نیازسنجیها و تلاش تخصصی کارشناسان به بازطراحی و ارتقای نسخه جدید سامانه ۱۳۷ اقدام کرده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان درباره قابلیتهای ویژه این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه یکی از زیرسامانههای «سمنان من» و سامانه «مدیریت منابع سازمانی شهرداری سمنان» بوده و بسیاری از قابلیتها برای تسهیل کاربری و پیگیری امور در فرآیندهای آن لحاظ شده است.
پرویزی اضافه کرد: ارجاع هوشمند و خودکار درخواستها، قابلیت اطلاعرسانیهای پیامکی در هر مرحله و تسریع در روند پاسخگویی به متقاضیان از ویژگیهای این زیرسامانه جدید است.
وی گفت: مجموعه شهرداری از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اقدام به دریافت درخواستهای شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهری و پیگیری آنها میکند. شهروندان سمنانی میتوانند با عضویت در سامانه «سمنان من» به سهولت از خدمات سامانه ۱۳۷ بهرهمند شوند.
نظر شما