آمادگی لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی اصفهان وجود دارد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: با ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی و ارتباط مناسب بین دستگاه‌های خدمت‌رسان، آمادگی کامل برای راهنمایی اسکان و دسترسی به اماکن تفریحی، مذهبی و گردشگری ویژه مسافران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه بیستم اسفند_ در نشست آموزشی توجیهی نیروهای اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: دو بازوی اصلی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر کلان‌شهر اصفهان، سامانه تلفنی ۱۳۷ و اپلیکیشن «اصفهان من» است که مسافران نوروزی می‌توانند استعلام لازم برای یافتن امکانات، اماکن و مراکز موردنیاز خود را از آن کسب کنند.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برای چهارمین سال خط تماس راهنمایان گردشگری نوروز ۱۴۰۴ را از تماس شهروندان اصفهان جدا می‌کند تا زمان انتظار مسافران برای کسب اطلاعات تلفنی کمتر شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: راهنمایان گردشگری به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی از مسافران هستند و این مرکز با ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی و ارتباط مناسب بین دستگاه‌های خدمت‌رسان برای راهنمایی اسکان و دسترسی به اماکن تفریحی، مذهبی و گردشگری ویژه مسافران آمادگی کامل را دارد.

وی با تاکید بر لزوم تکریم مسافران توسط راهنمایان گردشگری، ادامه داد: پاسخگویی به مسافرانی که از نقاط مختلف کشور به اصفهان می‌آیند باید تجلی شأن و شخصیت اصفهان و اصفهانی در مهمان‌نوازی و فرهنگ میزبانی از مسافران باشد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: رعایت ادب، آراستگی بیان و احترام به اقوام مختلف ایرانی مهمترین اصل در راهنمایی مسافران است و انتظار داریم راهنمایان گردشگری با پایبندی نسبت به این موارد خاطره خوشی از اصفهان در ذهن مهمانان نوروزی باقی بگذارند.

رفیعی افزود: پیش از آغاز تعطیلات نوروز تمام راهنمایان گردشگری در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافته و آموزش کافی را برای تسلط بر مسیریابی ورودی و خروجی‌های شهر، موقعیت مکانی اماکن تفریحی و برنامه‌ها و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان و جزئیات استفاده از حمل‌ونقل عمومی و پارکینگ‌ها کسب می‌کنند.

وی گفت: راهنمایان گردشگری ضمن همدلی و درک شرایط مسافران باید با تسلط و بدون نگرانی مسافر را به صبوری دعوت کرده و اطلاعات موردنیاز را در اختیار او قرار دهند؛ مسئولان شیفت نیز بر عملکرد آن‌ها نظارت دارند تا راهنمایان در مواقع لازم استعلام موردنیاز را کسب و مسافران را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تبلیغ اماکن و صنوف خاص توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ ممنوع بوده و صرفاً با اخذ موقعیت مکانی تماس گیرنده، او به نزدیک‌ترین دسترسی‌های موردنیاز راهنمایی می‌شود.

کد خبر 847702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.