برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: هفته گذشته ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شد که از این تعداد ۳۵۰۰ تماس مربوط به دریافت اطلاعات و مشاوره بود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به برقراری ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماسی که با سامانه ۱۳۷ در هفته گذشته اظهار کرد: ۳۵۰۰ تماس مربوط به دریافت اطلاعات و مشاوره بود و نیازی به پیگیری نداشت.

وی افزود: این تماس‌ها از جمله دریافت شماره تلفن بعضی از دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته به شهرداری و اطلاعات در رابطه با قوانین و ضوابط است یا مواردی که مربوط به مدیریت شهری نیست و به سایر سازمان‌ها ارجاع داده می‌شود.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بعضی تماس‌ها به اداره ارتباطات مربوط است، اما روند پیگیری و به نتیجه رسیدن آن ممکن است دچار اختلال شود.

کد خبر 838548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.