محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک ایامالله دهه فجر با اشاره به برقراری ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماسی که با سامانه ۱۳۷ در هفته گذشته اظهار کرد: ۳۵۰۰ تماس مربوط به دریافت اطلاعات و مشاوره بود و نیازی به پیگیری نداشت.
وی افزود: این تماسها از جمله دریافت شماره تلفن بعضی از دستگاهها و مجموعههای وابسته به شهرداری و اطلاعات در رابطه با قوانین و ضوابط است یا مواردی که مربوط به مدیریت شهری نیست و به سایر سازمانها ارجاع داده میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بعضی تماسها به اداره ارتباطات مربوط است، اما روند پیگیری و به نتیجه رسیدن آن ممکن است دچار اختلال شود.
نظر شما