قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان (هزینه و شرایط)

قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان به چه صورت است؟ چه مواردی بر هزینه و تعرفه باشگاه مشتریان موثر هستند؟ برای گرفتن پاسخ به این سوالات این مطلب را دنبال کنید!

راه اندازی باشگاه مشتریان یکی از موثرترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان و فروش بالا است. امروز در بازار رقابت بیش از بیش افزایش پیدا کرده، جلب و حفظ رضایت مشتری و وفاداری مشتریان به یک چالش مهم و اساسی تبدیل شده است. نرم افزار باشگاه مشتریان ابزاری است که می‌تواند به شما کمک کند تا این چالش را به یک فرصت تبدیل کنید. تا انتهای این مقاله برای قیمت و هزینه یک باشگاه مشتریان جامع و کاربردی همراه ما باشید.

قیمت باشگاه مشتریان چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه باشگاه مشتریان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد عبارتند از:

1. نوع کسب‌وکار

  • حجم و تعداد مشتریان: کسب‌وکارهای بزرگ‌تر با تعداد مشتریان بیشتر معمولاً به پکیج‌های پیشرفته‌تر و منابع بیشتری نیاز دارند.
  • نوع محصولات و خدمات: پیچیدگی محصولات و خدمات ارائه شده نیز بر هزینه‌ها تأثیرگذار است. برای مثال، کسب‌وکارهایی که محصولات فیزیکی را ارائه می‌دهند ممکن است به سیستم‌های انبارداری و مدیریت زنجیره تأمین پیچیده‌تری نیاز داشته باشند.
  • کانال‌های فروش: تعداد و نوع کانال‌های فروش (آنلاین، آفلاین، موبایل) نیز بر هزینه‌ها تأثیرگذار است.

2. نوع پکیج انتخابی

  • پکیج پایه: این پکیج معمولاً شامل ویژگی‌های اساسی مانند ثبت‌نام مشتری، جمع‌آوری اطلاعات، سیستم امتیازدهی ساده و گزارش‌گیری اولیه هستند. قیمت این پکیج‌ها نسبتاً کمتر است و قابلیت‌های آن‌ها نیز محدودتر است.
  • پکیج پیشرفته: این پکیج شامل ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند شخصی‌سازی تجربه مشتری، تحلیل رفتار خرید، ادغام با سایر سیستم‌ها، مارکتینگ ایمیلی و پیامکی، و قابلیت‌های موبایل هستند. این پکیج عموما برای استارتاپ‌ها، کسب و کارهای و رستوران‌های بزرگ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، برج‌های تجاری و مسکونی مناسب است.
  • پکیج‌های سفارشی: در صورتی که نیازهای خاص و منحصر به فردی دارید، می‌توانید پکیجی سفارشی طراحی کنید. این پکیج‌ها بر اساس نیازهای شما توسعه داده می‌شوند و در نتیجه هزینه بیشتری نیز خواهند داشت.

3. مدل باشگاه مشتریان

  • سادگی یا پیچیدگی مدل: مدل‌های امتیازدهی ساده‌تر معمولاً هزینه کمتری دارند، در حالی که مدل‌های پیچیده‌تر که شامل عوامل مختلفی مانند میزان خرید، نوع محصول، مدت زمان عضویت و غیره می‌شوند، نیاز به محاسبات پیچیده‌تری دارند و در نتیجه هزینه بیشتری خواهند داشت.
  • انعطاف‌پذیری مدل: مدلی که به شما اجازه دهد تا به راحتی قوانین و پارامترهای امتیازدهی را تغییر دهید، معمولاً هزینه بیشتری دارد.
  1. عوامل دیگر مؤثر بر قیمت
  • ویژگی‌های اضافی: مواردی مانند پشتیبانی فنی، آموزش کاربری، ادغام با سایر سیستم‌ها، و توسعه‌های سفارشی نیز بر قیمت تأثیرگذار هستند.
  • شرکت ارائه دهنده: هر شرکت ارائه دهنده نرم‌افزار باشگاه مشتریان، قیمت‌گذاری و سیاست‌های خاص خود را دارد.

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان سپیدار

اگر شما تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود گرفته اید. باید به شما تبریک بگوییم. اما چرا باید سپیدار را بعنوان نرم‌افزار باشگاه مشتریان انتخاب کنید؟! سپیدار یکی از ابزارهای حرفه‌ای در این حوزه است و هلدینگ سپیدار امکانات متنوعی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند:

  • پنل مدیریت حرفه ای
  • تعریف سطوح امتیازی باشگاه
  • تدوین خط مشی، اصول و قواعد باشگاه
  • تهیه و تدوین فلوچارت اجرایی باشگاه
  • ذخیره، طبقه بندی و دسته بندی مشتریان
  • سیستم گزارش گیری حرفه ای
  • تعریف گروه مشتریان
  • ماژول کش بک
  • ماژول تخفیف ثابت سطح
  • اتصال به شبکه های اجتماعی
  • اتصال پیامک زمانبندی شده به اعضا
  • ارسال ایمیل گروهی زمانبندی شده
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • سامانه پیامک اختصاصی
  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • ظرفیت نامحدود اعضای باشگاه
  • ورود مشتریان از اکسل
  • ثبت نام سریع از طریق وب سایت
  • وب اپلیکیشن
  • کیف پول اختصاصی
  • تبدیل امتیازات به پول
  • تعریف سناریو اعتباری
  • پوز اختصاصی باشگاه
  • اتصال به سوئیچ باشگاه سازمانی

قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان (هزینه و شرایط)

خدمات پس از فروش نرم افزار باشگاه مشتریان سپیدار

همانطور که ما در سپیدار در هر قدم از مسیر در کنار شما هستیم، شما با استفاده از نرم افزار وفاداری ما میتوانید دقیقا همین حس را به مشتریان خودتان القا کنید. اگر به دنبال راهی سریع و ساده برای جذب و افزایش مشتریان خود هستید، سامانه باشگاه مشتریان سپیدار با ویژگی‌های منحصر به فرد خود ، تجربه خرید مشتریان شما را متحول می‌کند. =ترغیب مشتریان به خرید مجدد ، معرفی کسب و کار شما به دوستان و آشنایان ، گزارش گیری های متنوع و اتصال به نرم افزارهای سازمانی و فروشگاهی شما، تنها قسمت کوچکی از مزایای باشگاه مشتریان سپیدار می باشد. برخی دیگر شامل:

  • پشتیبانی فنی
  • بروز رسانی های منظم
  • آموزش های تکمیلی
  • مشاوره تخصصی

قدم بعد از تهیه نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

فرض کنید شما برای جذب و حفظ مشتریان خود برای کسب و کار خود نرم افزار باشگاه مشتریان را تهیه کردید اما تنها تهیه این نرم افزار کافی نیست. در ادامه قدم بعد از تهیه باشگاه مشتریان را برای شما شرح می‌دهیم:

1.تدوین استراتژی وفاداری مشتریان:
در مرحله ابتدایی باید برنامه‌ای برای تخفیف‌ها، امتیازدهی و پاداش‌هاطراحی کنید. این برنامه باید به گونه ای طراحی شود که انگیزه کافی برای تعامل با مشتریان ایجاد کند.

2.شخصی سازی نرم افزار:
امکانات و تنظیمات نرم افزار باید به گونه‌ای طراحی شود که پاسخگو به نیازهای کسب و کار و مشتریانتان باشد.

3.آموزش پرسنل:
باید تیم خود را برای تعامل درست با مشتریان در این نرم افزار آموزش دهید.

4.کمپین های اطلاع رسانی:
در این مرحله می توانید از کمپین های مختلفی از جمله: کمپین معرفی محصول، تخفیف و پیشنهاد، تولد و سالگرد عضویت، نظرسنجی و آموزشی و… استفاده کنید.

5.ارزیابی بازخورد:
از این نرم افزار می‌توانید به عنوان سنجش و ارزیابی مشتریان خود پس از هر کمپین استفاده کنید.

باشگاه مشتریان خود را همین حالا راه اندازی کنید!

در دنیای پررقابت امروز، انتخاب درست نرم‌افزار باشگاه مشتریان می‌تواند سرنوشت کسب‌وکار شما را تغییر دهد. با توجه به امکانات پیشرفته، قیمت‌گذاری شفاف و منصفانه، و پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم ما، انتخاب هوشمندانه برای آینده کسب‌وکارتان روشن است.

کد خبر 829728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.