محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار میشود، اظهار کرد: حدود ۶۵ درصد این تماسها منجر به ثبت درخواست برای شهروندان میشود و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تا حصول نتیجه این درخواستها را پیگیری میکنند.
وی افزود: هماکنون ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به دو صورت تلفنی و ارتباط با کارشناسان پاسخگویی یا از طریق اپ شهروندی امکانپذیر است و بهزودی راه سوم ارتباط با سامانه نیز معرفی میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: توسعه خدمات مرکز ارتباطات مردمی شهرداری با توجه به فراگیر بودن، رو به رشد بودن، هوشمندسازی، دسترسپذیری بیشتر و یکپارچگی راههای دسترسی انجام میشود.
رفیعی ادامه داد: اگرچه هرکدام از راههای دسترسی به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مزیت خاص خود را دارد و قابل جایگزینی نیست، اما با ایجاد مسیر جدید علاوه بر فراگیری بیشتر خدمات، میتوانیم پیگیری درخواست تلفنی شهروندان را بهتر مدیریت کنیم و با گسترش ارتباط دو سویه با آنها در بستر فضای مجازی در راستای ارائه مشاورههای تخصصی و فعالانهتر نیز اقدام کنیم.
وی با اشاره به رویکرد هوشمندسازی اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: راه سوم با کمک بازوی هوشمند، درخواستهای شهروندان را هدایت و پس از انتخاب خدمت مدنظر آنها، به سمت کارشناس پشتیبان ارسال میکند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: آغاز این خدمت همراه با پیوست رسانهای خواهد بود که در سطح شبکههای مجازی شهرداری اصفهان اطلاعرسانی میشود، بنابراین شهروندان تا روزهای آینده از خدمت جدید مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اطلاع پیدا میکنند.
نظر شما