به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی کریمی امروز _دوشنبه چهاردهم آبان_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم که در مرکز ۱۳۷ حضور داشته باشیم؛ برنامه «گوش به زنگ» یکی از تأثیرگذارترین برنامههایی است که میتواند بهصورت مستقیم با مردم ارتباط برقرار کند و مشکلات و نیازهای آنها را بیواسطه به گوش مسئولان برساند.
وی با اشاره به تجربه فوقالعاده ارتباط مستقیم با مردم افزود: در این برنامه فرصتی فراهم شد که بدون واسطه، مستقیم به شنیدن دغدغهها و صحبتهای مردم بپردازیم؛ احساس کردم که این ارتباط مستقیم نهتنها بستر مناسبی برای آگاهی از مشکلات مردم فراهم میکند، بلکه سبب میشود که آنها احساس نزدیکی و توجه بیشتری از سوی مسئولان شهری داشته باشند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان سامانه ۱۳۷ را بستر مناسبی برای آگاهی از مشکلات شهروندان دانست و گفت: بعضی مشکلات که توسط شهروندان مطرح میشود، شاید با یک دستور یا پیگیری ساده قابل رفع باشد، اما همین ارتباط بیواسطه در برنامه «گوش به زنگ» حس رضایت و دلگرمی زیادی را برای آنها بهوجود میآورد.
کریمی با تاکید بر تداوم و گسترش برنامه «گوش به زنگ» تصریح کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم از نزدیک شاهد این نوع ارتباطات باشیم و در همین راستا، پیشنهاد دارم که این برنامه به شکل مستمر و منظم ادامه پیدا کند؛ بر این باورم که تداوم چنین برنامههایی بهعنوان یکی از پلهای ارتباطی میان مردم و مسئولان میتواند تأثیرات مثبتی بر جلب رضایت عمومی و بهبود وضعیت اجتماعی داشته باشد.
وی بیان کرد: از تمام دستاندرکاران مجموعه ۱۳۷ و تیم برنامه «گوش به زنگ» که نمونهای عالی از ارتباط سازنده و همدلی با مردم است، قدردانی میکنم و امیدوارم با تداوم و حمایتهای بیشتر، به یکی از محورهای اصلی ارتباطی و رفع مشکلات مردم تبدیل شود.
نظر شما