محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۱۱ هزار و ۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد تماس، ۷۹۶۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی افزود: هفته گذشته حدود ۳۶۸۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۲۰۰ پیام توسط همکارانم در بخش بازخورد پیگیری شد که افزایش زیادی پیدا کرده است، تصریح کرد: هنگامی که همکاران ما مشکلات را در مناطق مختلف شهرداری اصفهان پیگیری میکنند و متوجه میشوند اقدامات لازم بهدرستی انجام نمیشود، این مسائل از طریق مدیرکل ارتباطات و اطلاعرسانی شهری به مدیران مربوطه ابلاغ و سوابق موضوع به آنها ارجاع میشود تا پیگیری ویژه داشته باشند.
رفیعی ادامه داد: اگر موضوع همچنان رفع نشود، همکاران ما در بخش پیگیری ویژه مستندسازی ارتباط با شهروندان را آغاز میکنند، نکات و نظرات شهروندان بهطور کامل بررسی و پروندهای برای آنها تشکیل میشود.
وی گفت: پس از تشکیل پرونده در مرحله اول، موضوعات در برنامه رادیویی «صدای شهر» و سپس در ویژهبرنامه تلویزیونی که شهردار اصفهان بهطور مستقیم با شهروندان در تماس است، مطرح میشود؛ اگر پیگیری ویژه به نتیجه نرسد، مدیران مربوطه بهصورت زنده و برخط موضوع را پیگیری میکنند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بخش بازخورد مرکز ۱۳۷ روزانه ۹ نفر مشغول بازخوردگیری و پیگیری تماسهای شهروندان هستند، همچنین قسمت پاسخگویی در سه شیفت بیستوچهارساعته به تناسب شلوغی شیفت، موقعیت زمانی، فصلی و اتفاقاتی که پیشبینی میکنیم، فعال است؛ بهعنوان مثال در حال حاضر با توجه به شرایط آب و هوایی آمادهباش هستیم.
رفیعی افزود: ۱۲ نفر در شیفتهای پرتکرار و شلوغ مشغول هستند و در شیفتهای بعدازظهر نیز تعداد اپراتورها به هشت نفر میرسد.
نظر شما