محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد «گوش به زنگ» از ماههای گذشته آغاز شده و این تجربه خوب، بازخورد خوبی نیز داشته است.
وی با بیان اینکه این رویداد تیر سال جاری با حضور شهردار اصفهان در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری آغاز شد، افزود: افتتاح این رویداد همزمان با ۱۳۷ هزارمین تماسی بود که از ابتدای سال جاری با این مرکز برقرار شده که شهردار پاسخگوی آن بود؛ در واقع بهنوعی آغاز فصل جدیدی از حضور مدیران در این مرکز بود که جهاد خدمترسانی را با جهاد پاسخگویی ادامه میدهند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به دو دلیل نام این رویداد را گوش به زنگ نهادیم، ادامه داد: این روزها مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانها و معاونان شهردار با حضور در این مرکز گوش به زنگ تماسهای شهروندان هستند و از طرفی شهروندانی که در روزها و ماههای گذشته پیامها و درخواستهایی داشتند و در حال پیگیری است، گوش به زنگ مدیر مربوطه هستند.
رفیعی تصریح کرد: درواقع غیر از اینکه مدیران پاسخگوی تماسها هستند، با شهروندانی که پیامهایی را به مرکز اعلام کردهاند، تماس میگیرند و بازخورد ارائه خدمت را دریافت میکنند.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون هفت رویداد برگزار شده که ابتدای آن با حضور شهردار اصفهان بوده است و در ادامه با حضور مدیران مناطق ۹، ۱۳، ۱۲، ۳ و ۶ شهرداری برگزار شده است، همچنین میزبان معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان بودیم و در ادامه نیز شاهد حضور تعدادی از مدیران عامل سازمانها خواهیم بود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازخوردی که از شهروندان و مدیران داشتیم، نشاندهنده مثمر ثمر بودن این فعالیت بوده است، گفت: مدیران در یک بازه دو ساعته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به همراه معاونان یا روسایی که دارای بیشترین تماس در حوزه کاری خود هستند، دعوت و به پاسخگویی و بازخوردگیری مشغول میشوند.
نظر شما