محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هنگامی که همکاران ما مشکلات را در مناطق مختلف شهرداری اصفهان پیگیری میکنند و متوجه میشوند اقدامات لازم بهدرستی انجام نمیشود، این مسائل از طریق مدیرکل ارتباطات و اطلاعرسانی شهری به مدیران مربوطه ابلاغ و سوابق موضوع به آنها ارجاع داده میشود تا پیگیری ویژه انجام دهند.
وی افزود: اگر موضوع همچنان رفع نشود، همکاران ما در بخش پیگیری ویژه مستندسازی ارتباط با شهروندان را آغاز میکنند، نکات و نظرات شهروندان بهطور کامل بررسی و پروندهای برای آنها تشکیل میشود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده در مرحله اول، موضوعات در برنامه رادیویی «صدای شهر» و سپس در ویژهبرنامه تلویزیونی که شهردار اصفهان بهطور مستقیم با شهروندان در تماس است، مطرح میشود؛ اگر پیگیری ویژه به نتیجه نرسد، مدیران مربوطه بهصورت زنده و آنلاین موضوع را پیگیری میکنند.
رفیعی ادامه داد: برای توسعه سامانه ۱۳۷ برنامهریزی شده است که به سایر ارگانها نیز متصل شود، در حال حاضر سامانه ۱۳۷ مختص به مدیریت شهری است، اما قرار است بهزودی با سامانههای دیگر همچون سامانه CRM و مرکز تماس نیز هماهنگ و متصل شود.
نظر شما