برقراری بیش از ۱۱ هزار تماس با ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از برقراری تماس حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته خبر داد.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۷۵۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۸ هزار و ۴۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد که این عدد نسبت به هفته‌های گذشته یک رشد ۵۰ درصدی داشته است و این موضوع نشان‌دهنده ارتقای سطح ارتباط با شهروندان است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۰۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، تاکید کرد: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، تماس‌های زیادی بود که درباره پرداخت عوارض نوسازی ملک و مسدود بودن باند شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ثبت شد، همچنین شهروندان سوالات زیادی درباره موضوع عوارض، افزایش تماس‌ها به دلیل ارسال پیامک‌های یادآوری بود که آن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسدود بودن باند شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی از سیزدهم تا پانزدهم شهریور سال جاری به‌دلیل عملیات عمرانی، موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: مشکلات مربوط به تهویه زیرگذر میدان امام علی (ع) که از سال‌ها پیش مطرح شده، مجدد به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهروندان یاد شد و درخواست شهروندان توجه جدی به این مسئله بود.

کد خبر 788105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حتاه IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تعداد تماس مهم نیست مهم درصد پیگیری تماسهاست