به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _شنبه بیستوهفتم مرداد_ در حاشیه دومین برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: آمارهای دورهای و مقایسهای با سال گذشته نشان میدهد که استقبال شهروندان از سامانه ۱۳۷ به طور چشمگیری افزایش یافته است؛ این سامانه بهعنوان یکی از اصلیترین مراجع ارتباطی شهروندان با شهرداری، از اعتماد بالایی برخوردار است و شهروندان مشکلات خود را به این سامانه ارجاع میدهند.
وی افزود: با وجود تفاوت در سطح مشارکت مردم در مناطق مختلف، تاکنون شاهد استقبال قابلتوجهی از سوی شهروندان بودهایم؛ در همین راستا طرح «گوش به زنگ» نیز بهعنوان یک طرح موفق عمل کرده و شهروندان را به پیگیری مطالبات مناطق خود ترغیب کرده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تا زمانی که مدیران و معاونان مناطق شهرداری در آن حضور فعال داشته باشند طرح «گوش به زنگ» ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.
رفیعی تاکید کرد: این طرح محدود به مدیران مناطق نیست، بلکه معاونهای ستادی شهرداری اصفهان و مدیران سازمانها را نیز شامل میشود.
وی خاطرنشان کرد: تغییراتی در سامانه ۱۳۷ نسبت به دورههای گذشته اعمال شده است، این تغییرات بهگونهای است که مدیران علاوه بر پاسخگویی به درخواستهای شهروندان، بازخوردهای آنها را نیز پیگیری میکنند تا به بهبود خدمات ارائه شده بپردازند.
نظر شما