محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته گذشته بهغیر از مواقع بحران، در شرایط مشابه رکورد ادوار مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با حدود ۱۳ هزار پیام شکسته شد، اظهار کرد: از این تعداد ۸۵۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موارد مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۳ هزار پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۵۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماسها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری نداشت و تنها در حد اطلاعات بود.
رفیعی تصریح کرد: با توجه به دو روز تعطیلی گرمای هوا با وجود فراغت شهروندان، پیک تماسها را داشتیم، همچنین افزایش سطح مشارکت که در دورههای گذشته نیز مشاهده میشد، بهدلیل حس اعتماد شهروندان همچنان وجود دارد.
وی با بیان اینکه بیشترین تماسهای این هفته شامل تماسهای نامربوط به شهرداری از جمله اطلاعات مربوط به تعطیلی دستگاههای مختلف و برنامههای زمانبندی ارائه خدمات بود که خدمت شهروندان پاسخگویی لازم انجام شد، ادامه داد: از دستههای پرتکرار قطعی آب بود که شهروندان ابتدا با سامانه ۱۳۷ تماس میگیرند و آنها را به سامانه مربوطه معرفی میکنیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته بیشترین مورد انتقاد مربوط به جمعآوری نشدن پلاکهای قدیمی بود، با توجه به اینکه نصب پلاکهای جدید آبی هوشمند در مناطق پانزدهگانه در حال اجرا است، درخواست شهروندان برای جمعآوری پلاکهای قدیمی جهت راحتتر شدن آدرسدهی است.
رفیعی ادامه داد: مورد دیگر ناراضی بودن شهروندان در رابطه با عملیات احداث نیوجرسیهای اتوبان شهید خرازی در ساعات پیک تردد ابتدای صبح است که امیدوارم همکارانم این موضوع را مد نظر قرار دهند.
نظر شما