مفاهیم نهج‌البلاغه باید تبیین شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیاز به تلاش‌های بیش از پیش در عرصه آشنایی با نهج‌البلاغه داریم، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه اظهار کرد: آشنا کردن جوانان و دانشجویان با محتوای نهج‌البلاغه، تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه و احیای دین حق با هدف احیای حدود و قوانین مطابق با فرمایشات حضرت علی (ع) از جمله اهداف اساسی برگزاری این رویداد است.

وی با بیان اینکه نیاز به تلاش‌های بیش از پیش در عرصه آشنایی با نهج‌البلاغه داریم، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تبیین مفاهیم نهج‌البلاغه هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تأمل در تفکر مولای بزرگ شیعیان با توجه به مقتضیات زمانه‌ای که با آن قرار داریم، مأموریت ما را بسیار مهم می‌کند تا در سطح بین‌المللی باورهای تشیع را به دنیا عرضه کنیم و این کنگره فرصت بسیار خوبی است.

به گزارش ایمنا، سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه روز یازدهم تیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار و با تقدیر از برگزیدگان این کنگره از آن‌ها تجلیل شد.

کد خبر 768313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.