حضور در انتخابات کشور را از خطرات داخلی و خارجی مصون می‌دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مصون ماندن کشور از خطرات داخلی و خارجی کمترین تأثیر حضور مردم در انتخابات است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سومین نشست همدلی سال جاری ضمن تبادل نظر با کارکنان مجموعه حمل‌ونقل درباره انتخابات ریاست‌جمهوری با طرح موضوع نقش ما در سهم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مصون ماندن کشور از خطرات داخلی و خارجی کمترین تأثیر حضور مردم در انتخابات است.

وی با تاکید بر لزوم جلب رضایت شهروندان افزود: تمام مسئولان، مدیران، کارکنان و فعالان اجرایی در هر رده و مقام در سطح کشور از جمله بخش خصوصی، دولتی و نهادهای عمومی موظف است در سیاست‌گذاری و اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های اجرایی رضایت‌مندی و ارتقای رفاه آسایش و آرامش شهروندان را در اولویت قرار دهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: جلب مشارکت حداکثری مردم در اجرای پروژه‌های شهری امکان‌پذیر است و می‌توان ضمن توجه به خواسته شهروندان، علاوه‌بر ایجاد همدلی و همسویی آن‌ها در توسعه شهر، رفع موانع و مشکلات اجرایی را تسهیل کرد.

حق‌شناس با بیان اینکه مجموعه وسیع شهرداری‌ها در نقاط مختلف کشور، سیستم پویا و پرتوان اجرایی و صف نخست خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: ضرورت دارد در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به خواست و رضایت شهروندان توجه ویژه داشت، زیرا این مهم علاوه‌بر مشارکت و حضور فعالانه مردم در توسعه، موجب افزایش انگیزه مردم و پیشرفت و آبادانی کشور و مشارکت آن‌ها در تمام موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌شود.

کد خبر 768993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.